24
  • gz8
    #24
    Az igaz... anno a benzines Zil is 1:1-ben fogyasztott, igaz, ment is a -40 fokban %-)
  • gz8
    #23
    Akkor nézd meg a British Airways honlapját , nagyokos!

    :-p
  • gz8
    #18
    Ha már precíz mókust jáccunk, akkor legyen Concorde, ui. úgy írják :)
  • gz8
    #14
    off
    Na ettől dobok egy hátast! %-)
    on
  • gz8
    #13
    Utánanéztem a dolognak. Itt azt írja: a 4, egyenként 168 kN tolóerejű hajtómű utánégetője adja azt a pluszteljesítményt, amire felszálláskor ill. a hangsebesség átlépéséhez van szüksége...
  • gz8
    #11
    Az oroszok sosem a gazdaságos hajtóműveikről voltak híresek, és végig utánégetővel kellett üzemeltetni, hogy tudja tartani az utazósebességet. Ebből teljesen evidens a következmény: iszonyatos fogyasztás... :->
  • gz8
    #7
    kösz .)
    az a baj az eredeti felírással, hogy az nem egyáltalán nem SG-s cikk színvonalához méltó... Ha láttál már normális műszaki leírást, sehol nem így adják meg :-DD
  • gz8
    #3
    Az a 347kNx4 inkább 4 x 347 kN, mert ez így logikus, nem? Négy darab 347 kN tolóerejű hajtómű :))
  • Bekomman
    #2
    A British Airwais és az Air France úgy megszívta a Concord üzemeltetését hogy nem iztis hogy nagy rajongás lesz a gép iránt.
  • Gyurcika
    #1
    Ahogy en neztem egyertelmuen a startraketanak volt valami baja. Az kar, hogy megsemmisult a modell is. Egyatalan nem artana egy uj szuperszonikus gep, mert a Concorde uzemideje lassan lejar.