#13
Utánanéztem a dolognak. Itt azt írja: a 4, egyenként 168 kN tolóerejű hajtómű utánégetője adja azt a pluszteljesítményt, amire felszálláskor ill. a hangsebesség átlépéséhez van szüksége...
#11
Az oroszok sosem a gazdaságos hajtóműveikről voltak híresek, és végig utánégetővel kellett üzemeltetni, hogy tudja tartani az utazósebességet. Ebből teljesen evidens a következmény: iszonyatos fogyasztás... :->
#7
kösz .)
az a baj az eredeti felírással, hogy az nem egyáltalán nem SG-s cikk színvonalához méltó... Ha láttál már normális műszaki leírást, sehol nem így adják meg :-DD
#3
Az a 347kNx4 inkább 4 x 347 kN, mert ez így logikus, nem? Négy darab 347 kN tolóerejű hajtómű :))
Bekomman#2
A British Airwais és az Air France úgy megszívta a Concord üzemeltetését hogy nem iztis hogy nagy rajongás lesz a gép iránt.
Gyurcika#1
Ahogy en neztem egyertelmuen a startraketanak volt valami baja. Az kar, hogy megsemmisult a modell is. Egyatalan nem artana egy uj szuperszonikus gep, mert a Concorde uzemideje lassan lejar.