24
-
#24 Az igaz... anno a benzines Zil is 1:1-ben fogyasztott, igaz, ment is a -40 fokban %-) -
#23 Akkor nézd meg a British Airways honlapját , nagyokos!
:-p -
#18 Ha már precíz mókust jáccunk, akkor legyen Concorde, ui. úgy írják :) -
#14 off
Na ettől dobok egy hátast! %-)
on -
#13 Utánanéztem a dolognak. Itt azt írja: a 4, egyenként 168 kN tolóerejű hajtómű utánégetője adja azt a pluszteljesítményt, amire felszálláskor ill. a hangsebesség átlépéséhez van szüksége... -
#11 Az oroszok sosem a gazdaságos hajtóműveikről voltak híresek, és végig utánégetővel kellett üzemeltetni, hogy tudja tartani az utazósebességet. Ebből teljesen evidens a következmény: iszonyatos fogyasztás... :-> -
#7 kösz .)
az a baj az eredeti felírással, hogy az nem egyáltalán nem SG-s cikk színvonalához méltó... Ha láttál már normális műszaki leírást, sehol nem így adják meg :-DD -
#3 Az a 347kNx4 inkább 4 x 347 kN, mert ez így logikus, nem? Négy darab 347 kN tolóerejű hajtómű :)) -
Bekomman #2 A British Airwais és az Air France úgy megszívta a Concord üzemeltetését hogy nem iztis hogy nagy rajongás lesz a gép iránt. -
Gyurcika #1 Ahogy en neztem egyertelmuen a startraketanak volt valami baja. Az kar, hogy megsemmisult a modell is. Egyatalan nem artana egy uj szuperszonikus gep, mert a Concorde uzemideje lassan lejar.