World of Warcraft
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
\"A GOTO veszélyes, mire juthatsz véle, a JOIN meg költséges, cseberböl vederbe\"
Valami olyasvalami kene mint ami az FPS eknel van.Lejon egy lista es a sorban allo csapatok es realmek lennenek felsorolva es ott lehetne kivalsztani melyik AB-s WSG-s AV-s teammel akarsz harcolni.Persze csak csapatok tudnanak csapatok ellen menni.NAgy moka lesz az tuti!
\"Ab sagittae Hungarorum libera nos domine!\"
"Beware of the blindness of those who would follow, and the damnable lure of those who would lead."
masfel eves wow-os tortenelmem alatt egyetlen egyszer sem voltam unfair senkivel sem! sem BG ben es BG-n kivul!
"Beware of the blindness of those who would follow, and the damnable lure of those who would lead."
Részemrõl lezárva, azt hittem tisztázzuk a köpködést de most nekem lenne kedvem hozzá.
További jó játékot.
jah meg a meteor trinket😄
Kapjál már magadhoz, és tanulj meg vesziteni.
a rosszindulat csak ugy sut beloled
szeretnék értelmes dolgokat olvasni nem pedig azt hogy felnézek és az egész fórum 3-oldalon keresztül azzal van tele hogy te mekkorát csavarsz.
TDU:Shongi Cars: A:Koenigsegg CCR, B:Noble M400, C:Ferrari 612, D:Jaguar XKR Coupe, E:Nissan Skyline, G:Ferrari 250GTO Ferrari F40>everything else...nuff said!!!
azonos gearben paladin nem csinal nagyobb damaget mint a dd classok.
TDU:Shongi Cars: A:Koenigsegg CCR, B:Noble M400, C:Ferrari 612, D:Jaguar XKR Coupe, E:Nissan Skyline, G:Ferrari 250GTO Ferrari F40>everything else...nuff said!!!
és kiélezett szituációban mindig healel, szal nem lehet mérni rendesen a teljesítményét.. felesleges is szvsz 😛
frost és acid volt, 10 seccel elõtte kifutottam, a stunt nem szedtem le magamról
potival és egy kis taktikával (utolsó pillanatban kifutás, stun leszedés) feljebb lehet tolni ezt, majd lehet mostantól nézni fogom
vaelt meg tudom, az a kedvenc bossom 😊
par hettel ezelott atjott egy pala srac inspektelni es elkezdett sirni,hogy naluk nemhagyjak DMG-t osztani ot pedig amikor 1x2x elofordul,hogy sebezhet mindig a top 3!!! ban van😛😊 Kicsit furcsalottam az ,hogy lehet,de tenyleg lehetseges az,hogy pala dmg-t tol egy MC/BWL,AQ raiden? es ha igen mennyire osztanak?
"nekem mondjuk nem szokásom screenshotokat csinálni a damagemeterrõl (ami mellesleg semmit nem jelent)"
akkor azert csak van 1-2 screen shotod neked is😛 vagy most gyorsan lenyomtatok Kromat a kedvemert??😛