World of Warcraft
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Hat lehet merlegelni, hogy megeri-e koltozni, ha ismerosok nagy resze nem akar. En egyenlore maradok.
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
A halál csupán a kezdet...
C.W. - A talk about E3: \"It\'s nice too see that Sony and Microsoft finally got their own Wii emulator!\"
Megneztem, igen kajak logokat csinalnak a tisztelt urak-holgyek, /respect.
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
egyébként naponta 6 órát kell kockulniuk váltják egymást..
gondolj arra amikor grindelsz ,hogy öket mented meg kemény munkától 😊
bérwowozó <#hehe>#hehe>
kockatime<#vigyor3>#vigyor3>
what\'s the fucking crack? 20 mm-es kaliberű gépkarabéllyal tüzelnek 300 méterről, ez a fegyver azonban csak 200 méterig halálos. nincs veszély /judge dredd/
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
ezt csak olyan felindulásból gondolom h van h a német servereknek van ahol eddig játszottam.
elõre is köszönöm
(\\(\\ (^_^) rpg & fps gamer (_(\")\")
“Yesterday is over. Tomorrow is yet to come. Today is yet unknown. Let's go!”
mondjuk nekem 31-rol felhozni a karimat 46-ra 2,5 nap volt! (full time kockulás😊 )
bazze volt aki 1 nap alatt 2 szintet lépett 63-65 .o
\"A GOTO veszélyes, mire juthatsz véle, a JOIN meg költséges, cseberböl vederbe\"
Ez igy nagyon nem koser.
Jah es magyar ember ert a szobol, nem hulye, nem kell meg 8x beirnod.
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
inkább nem -.-
disconnected from the server topix
valamit megint elqrt a blizzard.
mindenesetre ma minden beállítás gyalúlva lesz, hátha megoldja...
nálunk már múlthét szombat óta 6 db 70-es van és még 7 gyerek 65+ os :d nemgyenge
Wildor mizu veled , mikor jössz tolni a gamet??<#pias>#pias>
*Frostwhisper*: _Gienah_, lvl70 arms/fury warrior (http://armory.wow-europe.com/) Fireguard, hooo. Lionheart Blade, hohoooooo!
van olyan, hogy 2-3 órán át semmi, utána meg fél óra alatt 2-3x is...
még próbálok rájönni, hogy mi lehet a gond, de elég gáz igy.
ma délután frissítem a net+vga driver-eket hátha megoldja -.-
Ragnaros, (Existence) lvl 70 Tauren Druid (Hirlas) Dragonblight, (Ronin)
kezd eléggé idegesítõvé válni...
\"It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll, I am the master of my fate: I am the captain of my soul.\"
“Yesterday is over. Tomorrow is yet to come. Today is yet unknown. Let's go!”
(Venture Co, Ally, Reign of Freedom: Chipmonk, Kishidal ^^)
Karazhanra meg tudtommal lehetett emigrálni ...
http://img201.imageshack.us/my.php?image=70zq8.jpg
http://img442.imageshack.us/my.php?image=701ik3.jpg
brekkbrekkoldmeg.
Amikor azt hiszed, hogy van egy kis szerencséd, az élet odajön és széles vigyorral pofán rúg!