Ötvös Tibor
Tovább csökken a World of WarCraft tábora
A héten az Activision-Blizzard két érdekességet is bejelentett.
Az első, hogy a méltán népszerű és még a mai napig a legtöbb rajongóval rendelkező World of WarCraft előfizetői táborának csökkenése nem állt meg. Májusra 8.3 millióra volt tehető a rendszeres játékosok száma, mára azonban ez már csak 7.7 millió. Vagyis két hónap alatt 600 ezer játékos fordult el az MMORPG-től.
A másik hír, hogy a kiadó úgy döntött, kivásárolja magát a Vivendi berkeiből. Mivel az Activision és a Blizzard birtokában igen sok sikercím szerepel (Call of Duty, StarCraft, World of WarCraft stb.), így igazából csak nekik volt kerek 8 milliárd dollárjuk megszerezni bizonyos mértékben a függetlenségüket.
Az üzlet szerint a Vivendi az eddigi 60 százalékos részesedését 12 százalékra csökkenti, vagyis igazából kisebbségi tulajdonos lesz, minimális beleszólással a kiadó üzleti ügyeibe.
Az első, hogy a méltán népszerű és még a mai napig a legtöbb rajongóval rendelkező World of WarCraft előfizetői táborának csökkenése nem állt meg. Májusra 8.3 millióra volt tehető a rendszeres játékosok száma, mára azonban ez már csak 7.7 millió. Vagyis két hónap alatt 600 ezer játékos fordult el az MMORPG-től.
A másik hír, hogy a kiadó úgy döntött, kivásárolja magát a Vivendi berkeiből. Mivel az Activision és a Blizzard birtokában igen sok sikercím szerepel (Call of Duty, StarCraft, World of WarCraft stb.), így igazából csak nekik volt kerek 8 milliárd dollárjuk megszerezni bizonyos mértékben a függetlenségüket.
Az üzlet szerint a Vivendi az eddigi 60 százalékos részesedését 12 százalékra csökkenti, vagyis igazából kisebbségi tulajdonos lesz, minimális beleszólással a kiadó üzleti ügyeibe.