Ötvös Tibor
Remek befektetés volt a Heavy Rain
Manapság, mikor nem igen próbálkoznak a nagyobb kiadók innovatív játékokkal vagy új címekkel, pedig úgy tűnik, megéri.
A Dishonored is szép siker lett, ám igazán nagyot a Sony szakította a Quantic Dream pazar alkotásával. A Heavy Rain csak PS3-ra jelent meg és a csapat vezetője, Guillaume de Fondaumiere egy mai interjúban elárulta, hogy a 16,7 milliós fejlesztési költség mellé jött még a reklám költség. Így összesen 40 millióba került a program, mely aztán több mint 100 milliós profitot hozott a Sony számára.
"Meg kellene változtatni a gondolkozásunkat az innovatív játékokkal kapcsolatban, hiszen a Heavy Rain is ékesen bizonyítja, hogy igen is megéri befektetni az ilyen alkotásokba. Manapság a legtöbb kiadó az évenkénti folytatásokra alapozza a bevételeit, ám a Tomb Raider példája is bizonyítja, hogy ezt nem lehet örökké csinálni."
"A rajongók ugyanis egy idő után megunják az önismétlést és Lara Croft esetében is hosszú éveket kellett várni, mire jött egy csapat, aki újítani tudott a dolgokon."
A Dishonored is szép siker lett, ám igazán nagyot a Sony szakította a Quantic Dream pazar alkotásával. A Heavy Rain csak PS3-ra jelent meg és a csapat vezetője, Guillaume de Fondaumiere egy mai interjúban elárulta, hogy a 16,7 milliós fejlesztési költség mellé jött még a reklám költség. Így összesen 40 millióba került a program, mely aztán több mint 100 milliós profitot hozott a Sony számára.
"Meg kellene változtatni a gondolkozásunkat az innovatív játékokkal kapcsolatban, hiszen a Heavy Rain is ékesen bizonyítja, hogy igen is megéri befektetni az ilyen alkotásokba. Manapság a legtöbb kiadó az évenkénti folytatásokra alapozza a bevételeit, ám a Tomb Raider példája is bizonyítja, hogy ezt nem lehet örökké csinálni."
"A rajongók ugyanis egy idő után megunják az önismétlést és Lara Croft esetében is hosszú éveket kellett várni, mire jött egy csapat, aki újítani tudott a dolgokon."