Ötvös Tibor
Játszható a Death Inc.
Korábban már beszámoltunk a Death Inc. fejlesztéséről.
Az Ambient Studios (a Criterion, a Media Molecule és a Lionhead volt alkalmazottjai) egy nagyon érdekes alkotással készülnek bekerülni a köztudatba. A Death Inc. története szerint a XVII. században, egészen pontosan 1660-ban kitört pestisjárvány idején kell hősünkkel (aki nem más, mint a Kaszás) minél több lelket begyűjtenünk. A megvalósítás olyan, mintha egy rajzfilmet néznénk és ráadásul emberünket az egérrel is irányíthatjuk, hiszen azzal tudunk majd "festeni" utakat, hidakat és hasonló közlekedési útvonalakat, melyeken folytathatjuk haláli küldetésünk.
Ma pedig a csapat elérhetővé tette a programot, legalábbis az első tíz percét. A közleményük szerint nem szeretnék, ha a játékosok a Kickstarter oldalán úgy támogatnák a fejlesztést, hogy nem próbálhatták még ki. Így elérhetővé tettek egy demót, melyből képet kaphatunk a programról. A pénzre szükségük is van, hiszen a kért 300 ezer dollárból eddig csak 65 ezer gyűlt össze és már csak 14 nap van hátra.
Az Ambient Studios (a Criterion, a Media Molecule és a Lionhead volt alkalmazottjai) egy nagyon érdekes alkotással készülnek bekerülni a köztudatba. A Death Inc. története szerint a XVII. században, egészen pontosan 1660-ban kitört pestisjárvány idején kell hősünkkel (aki nem más, mint a Kaszás) minél több lelket begyűjtenünk. A megvalósítás olyan, mintha egy rajzfilmet néznénk és ráadásul emberünket az egérrel is irányíthatjuk, hiszen azzal tudunk majd "festeni" utakat, hidakat és hasonló közlekedési útvonalakat, melyeken folytathatjuk haláli küldetésünk.
Ma pedig a csapat elérhetővé tette a programot, legalábbis az első tíz percét. A közleményük szerint nem szeretnék, ha a játékosok a Kickstarter oldalán úgy támogatnák a fejlesztést, hogy nem próbálhatták még ki. Így elérhetővé tettek egy demót, melyből képet kaphatunk a programról. A pénzre szükségük is van, hiszen a kért 300 ezer dollárból eddig csak 65 ezer gyűlt össze és már csak 14 nap van hátra.