Ötvös Tibor
Army of Two: The Devil's Cartel
Az Army of Two első része szép sikereket aratott, ám hamar unalmassá vált és igazából túl sok újdonságot nem hozott az akciójátékok világába. A második rész már jobban sikerült, ám az előd hibái miatt kevesebben vették meg, mint az első epizódot.
Épp ezért az EA úgy gondolta, hogy ideje váltani és egy kis frissességet hozni a szériába. Ezért felkérte a többször is bizonyított Visceral Games csapatát (Dead Space sorozat, Dante's Inferno), hogy hozzák össze a harmadik részt, mely a The Devil's Cartel alcímet kapta.
A program szinte minden fronton hoz újdonságot és már az új főszereplők szerepeletetése is azt jelenti, hogy szakítanak az elődökkel. A harmadik részben Elliot Salem és Tyson Rios eltűntek, helyettük az Alpha és Bravo kódneveket viselő zsoldosok kapják a főbb szerepet.
A játékban ezúttal is fontos szerepet kap a csapatmunka. Ezúttal is képesek leszünk segíteni a társunkon, parancsot adhatunk a másikak (ha nem ko-opban toljuk), megmenthetjük őt a kényesebb helyzetekben. A sikeres munka eredményeképpen töltődik az Overkill mutatónk, mely ha teljesen megtelik, akkor hőseink elképesztően nagy pusztítást tudunk véghez vinni.
A tereptárgyak bizonyos százaléka rombolható lesz, így már nem igazán érdemes faládák mögé bújni, mivel azon átjönnek a lövedékek. Mi is képesek leszünk hasonló dolgokra, ami jó, hiszen így élethűbbé teszi a kalandjainkat. A fejlesztők szerint - és a látottak alapján is - ezúttal szükségünk lesz bizonyos taktikázásra, mivel az ellenfeleink sem ostobák.
Összejátszanak, kihasználják a terep előnyeit és néhány szakaszon alaposan meg fogunk majd izzadni. Az Army of Two: The Devil's Cartel nagyon látványosnak tűnik és remélhetőleg ezúttal kapunk valami változatosságot is. A játék márciusban jelenik meg.
Épp ezért az EA úgy gondolta, hogy ideje váltani és egy kis frissességet hozni a szériába. Ezért felkérte a többször is bizonyított Visceral Games csapatát (Dead Space sorozat, Dante's Inferno), hogy hozzák össze a harmadik részt, mely a The Devil's Cartel alcímet kapta.
A program szinte minden fronton hoz újdonságot és már az új főszereplők szerepeletetése is azt jelenti, hogy szakítanak az elődökkel. A harmadik részben Elliot Salem és Tyson Rios eltűntek, helyettük az Alpha és Bravo kódneveket viselő zsoldosok kapják a főbb szerepet.
A játékban ezúttal is fontos szerepet kap a csapatmunka. Ezúttal is képesek leszünk segíteni a társunkon, parancsot adhatunk a másikak (ha nem ko-opban toljuk), megmenthetjük őt a kényesebb helyzetekben. A sikeres munka eredményeképpen töltődik az Overkill mutatónk, mely ha teljesen megtelik, akkor hőseink elképesztően nagy pusztítást tudunk véghez vinni.
A tereptárgyak bizonyos százaléka rombolható lesz, így már nem igazán érdemes faládák mögé bújni, mivel azon átjönnek a lövedékek. Mi is képesek leszünk hasonló dolgokra, ami jó, hiszen így élethűbbé teszi a kalandjainkat. A fejlesztők szerint - és a látottak alapján is - ezúttal szükségünk lesz bizonyos taktikázásra, mivel az ellenfeleink sem ostobák.
Összejátszanak, kihasználják a terep előnyeit és néhány szakaszon alaposan meg fogunk majd izzadni. Az Army of Two: The Devil's Cartel nagyon látványosnak tűnik és remélhetőleg ezúttal kapunk valami változatosságot is. A játék márciusban jelenik meg.