Ötvös Tibor
FPS lett volna a The Bourne Ascendency
Két évvel ezelőtt számoltunk be arról, hogy a Starbreeze leállította a Bourne filmekre épülő játékának fejlesztését.
A The Bourne Ascendency címet kapott alkotásról alig tudhattunk meg valamit - azon kívül, hogy leállt a fejlesztése. Ma azonban Rickard Johnansson, a csapat vezető dizájnere elárulta, hogy a program nem egy külső nézetes akciójáték lett volna, ahogy azt sokan várták, hanem egy FPS.
Az úriember elmondása szerint a "játék egy remek harcrendszerrel rendelkezett, mely megreformálhatta volna az FPS-eket". Érdekesnek hangzik, de természetesen egy alkalmazott csak dicsérni fogja a saját munkáját. Mindenesetre az első Bourne program kellemes emlékeket hagyott bennünk és talán a negyedik film megjelenésével felmelegítik eme cím munkálatait.
A The Bourne Ascendency címet kapott alkotásról alig tudhattunk meg valamit - azon kívül, hogy leállt a fejlesztése. Ma azonban Rickard Johnansson, a csapat vezető dizájnere elárulta, hogy a program nem egy külső nézetes akciójáték lett volna, ahogy azt sokan várták, hanem egy FPS.
Az úriember elmondása szerint a "játék egy remek harcrendszerrel rendelkezett, mely megreformálhatta volna az FPS-eket". Érdekesnek hangzik, de természetesen egy alkalmazott csak dicsérni fogja a saját munkáját. Mindenesetre az első Bourne program kellemes emlékeket hagyott bennünk és talán a negyedik film megjelenésével felmelegítik eme cím munkálatait.