Ötvös Tibor
Majdnem FPS lett a Diablo III
Hamarosan megjelenik a Diablo harmadik része, melyet millió rajongó vár már évek óta.
Ezen alkalomból a játék direktora, Jay Wilson elég érdekes dolgokat árult el a játék fejlesztésével kapcsolatban. "A fejlesztés legelején akadt pár munkatárs, aki felvetette, hogy nem izometrikus nézetet kellene használnunk. Elmondásuk szerint modernebb lenne, ha mondjuk belső nézetet vagy TPS megoldást alkalmaznánk."
"Ezt azonban nem fogadtam el" - folytatta Wilson. "Számomra az izometrikus kamera nem egy technológiai választás. Elég belső nézetű és TPS alkotás van a piacon - talán túl sok is. Szóval ezt a felvetést már az elején elkaszáltam, nehogy bárki fejében gyökeret verjen ez a gondolat."
A Diablo III május 15-én jelenik meg.
Ezen alkalomból a játék direktora, Jay Wilson elég érdekes dolgokat árult el a játék fejlesztésével kapcsolatban. "A fejlesztés legelején akadt pár munkatárs, aki felvetette, hogy nem izometrikus nézetet kellene használnunk. Elmondásuk szerint modernebb lenne, ha mondjuk belső nézetet vagy TPS megoldást alkalmaznánk."
"Ezt azonban nem fogadtam el" - folytatta Wilson. "Számomra az izometrikus kamera nem egy technológiai választás. Elég belső nézetű és TPS alkotás van a piacon - talán túl sok is. Szóval ezt a felvetést már az elején elkaszáltam, nehogy bárki fejében gyökeret verjen ez a gondolat."
A Diablo III május 15-én jelenik meg.