Ötvös Tibor

World of Darkness - emberek is maradhatunk


Nem kell átváltoznunk vámpírrá a World of Darkness címet kapott MMO-ban.
br> A CCP gőzerővel dolgozik a World of Darkness címet kapott alkotásán, mely egy vámpírokkal telezsúfolt világban játszódik majd. Az alkotásról a mai nap újabb érdekességek derültek ki. Először is képesek leszünk egy-egy ellenfelünket örökre eltávolítani az adott szerverről, hiszen ha megöljük a karakterét, akkor azt már nem lehet feltámasztani.


Másodszor pedig nem muszáj vámpírrá változnunk. A World of Darkness világában ellehetünk emberként is - de sokkal nehezebb dolgunk lesz így. Természetesen mindenki halandóként kezdi meg a játékot, de ha erősek akarunk lenni, akkor át kell változnunk. Aki azonban kedveli a kihívásokat, az megpróbálhatja minél tovább elkerülni a vérszívókat.

Lesznek ugyan fegyverek a játékban, de a vámpírokra ezek nem lesznek túl nagy hatással. Szóval aki az emberek útját akarja járni, annak fel kell kötnie a gatyáját.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Vamp17 #12
    Egy jogtulajdonos kulonfele tipusu jatekokra is eladhatja a jogokat kulon-kulon. Emlekezzunk csak a Fallout koruli kalamajkara... Tehat ha csak egyjatekos RPG-re vette meg a ceg a jogokat, attol egy masik meg megvehette pl MMORPG-re. Vagy esetleg az elso utan kerul at a jog egy masik ceghez...
  • galocza #11
    mindez így igaz (nem tudtam), viszont a 2 korábbi vtm játékról volt szó.
  • Carbine #10
    A WoD és a Masquerade a White Wolf tulajdona, amit felvásárolt a World of Darkness-t készítő CCP Games. Szóval ők nem licenszelnek semmit. Akinek pedig kétségei vannak afelől, hogy hardcore, sandbox MMO lesz a WoD az csak nézzen utánna a CCP másik játékának, az EVE-Online-nak. Ők nem szoktak kompromisszumot kötni és jól tudják, hogy nem lesz valószínűleg több millió előfizetője, ahogy a közel 9 éves EVE-nek sincs.
  • galocza #9
    a world of darkness mint világ ill a hozzá kapcsolódó hagyományos szerepjátékok a white horse szellemi tulajdona.
    ha fejlesztő vagyok, elmehetek hozzájuk, s megkérdezhetem, hogy ugyan má' mennyié' kaphatnám meg a jogot arra, hogy készítsek egy játékot, ami ebben az univerzumban játszódik. ők mondanak egy számot, mi vagy tetszik, vagy nem. de a jogot csak arra kapom meg, ami a szerződésben szerepel.
    pl a thq (relic?) nemrég szerepelt hírben, hogy továbbra is licenszelnek a games workshop-tól (új/megújított szerződés), szóval ha be nem csődölnek, tovább wh40k játékok várhatóak.
    dungeons&dragons játékot pl legalább tucatnyian fejlesztettek, a 90es évekbeli ssi után a black isle, bioware mellett az említett troika is (mondjuk az nagyon nem tetszett).
  • Rotcsa #8
    Nem tudom, valaki a bloodlines topicba nyomta be anno a játékot, meg valamiért olyan bloodlines-os behatást éreztem rajta.
    Tehát akkor a redemption volt a legelső, majd azt a licenszet vették meg és fejlesztették tovább a bloodlines-ban, valamint ehhez is?
    Na de azt nem értem, hogy vásárolhatják meg 2-en ua. a licenszet? Ha a torica megvette, akkor tőlük kellett a wod-készítőinek megvenni nem? Vagy legalábbis a jogutódjától, ha megszűntek...
  • galocza #7
    nem a bloodlines készítői, azt a megboldogult troika fejlesztette - csupán uazt a licenszt vásárolták meg mind2 játékhoz (a redemption meg egy 3. műhelyből került ki, bár a kiadó uúgy activision mint a bloodlines esetében).
    mmorpg lesz, valamilyen fejlődésrendszerre tehát lehet számítani.
    nem hiszem amúgy, hogy ez a meghalás=repülés a szerverről dolgot tényleg megvalósítják: VÉRES harc folyik az előfizetőkért az mmorpg piacon, ha így frusztrálnák a játékosokat, még kezdeti előfizető tábor se nagyon lenne.
  • Rotcsa #6
    Remélem meglesz benne a Bloodlines szerepjáték jellege a párbeszédekkel és a skill-táblázattal együtt! :)

    Én sem értem mi ez a végleges megölés,  de gondolom ha maszkabált szeg,akkor amúgy is konyec lenne a történetnek, de így ez nekem is furi, mert további ismeretek hiányában átgondolatlannak tűnik az egész....
    Így hullani fognak a játékosok a játékból, mint a méreggel lefújt legyek. No de a pont a Bloodlines készítőiről feltételezni átgondolatlanságot nem reális, tekintve azt a nagyon komplex skill-rendszert!

    Szerintem a harcokra is lesz valami komoly szabályrendszer, hogy ne támadják egymást boldogan-boldogtalanul a játékosok.
  • rDAVE #5
    Tehát diszkógömb szeretnél lenni? :D
  • bladesoft #4
    Én csak olyan vámpír leszek aki csillog a napfényben XD
  • Szefmester #3
    Gondolom végleg megölni nem lesz olyan egyszerű.