12
-
#12 Egy jogtulajdonos kulonfele tipusu jatekokra is eladhatja a jogokat kulon-kulon. Emlekezzunk csak a Fallout koruli kalamajkara... Tehat ha csak egyjatekos RPG-re vette meg a ceg a jogokat, attol egy masik meg megvehette pl MMORPG-re. Vagy esetleg az elso utan kerul at a jog egy masik ceghez... -
galocza #11 mindez így igaz (nem tudtam), viszont a 2 korábbi vtm játékról volt szó. -
Carbine #10 A WoD és a Masquerade a White Wolf tulajdona, amit felvásárolt a World of Darkness-t készítő CCP Games. Szóval ők nem licenszelnek semmit. Akinek pedig kétségei vannak afelől, hogy hardcore, sandbox MMO lesz a WoD az csak nézzen utánna a CCP másik játékának, az EVE-Online-nak. Ők nem szoktak kompromisszumot kötni és jól tudják, hogy nem lesz valószínűleg több millió előfizetője, ahogy a közel 9 éves EVE-nek sincs. -
galocza #9 a world of darkness mint világ ill a hozzá kapcsolódó hagyományos szerepjátékok a white horse szellemi tulajdona.
ha fejlesztő vagyok, elmehetek hozzájuk, s megkérdezhetem, hogy ugyan má' mennyié' kaphatnám meg a jogot arra, hogy készítsek egy játékot, ami ebben az univerzumban játszódik. ők mondanak egy számot, mi vagy tetszik, vagy nem. de a jogot csak arra kapom meg, ami a szerződésben szerepel.
pl a thq (relic?) nemrég szerepelt hírben, hogy továbbra is licenszelnek a games workshop-tól (új/megújított szerződés), szóval ha be nem csődölnek, tovább wh40k játékok várhatóak.
dungeons&dragons játékot pl legalább tucatnyian fejlesztettek, a 90es évekbeli ssi után a black isle, bioware mellett az említett troika is (mondjuk az nagyon nem tetszett). -
Rotcsa #8 Nem tudom, valaki a bloodlines topicba nyomta be anno a játékot, meg valamiért olyan bloodlines-os behatást éreztem rajta.
Tehát akkor a redemption volt a legelső, majd azt a licenszet vették meg és fejlesztették tovább a bloodlines-ban, valamint ehhez is?
Na de azt nem értem, hogy vásárolhatják meg 2-en ua. a licenszet? Ha a torica megvette, akkor tőlük kellett a wod-készítőinek megvenni nem? Vagy legalábbis a jogutódjától, ha megszűntek...
-
galocza #7 nem a bloodlines készítői, azt a megboldogult troika fejlesztette - csupán uazt a licenszt vásárolták meg mind2 játékhoz (a redemption meg egy 3. műhelyből került ki, bár a kiadó uúgy activision mint a bloodlines esetében).
mmorpg lesz, valamilyen fejlődésrendszerre tehát lehet számítani.
nem hiszem amúgy, hogy ez a meghalás=repülés a szerverről dolgot tényleg megvalósítják: VÉRES harc folyik az előfizetőkért az mmorpg piacon, ha így frusztrálnák a játékosokat, még kezdeti előfizető tábor se nagyon lenne. -
Rotcsa #6 Remélem meglesz benne a Bloodlines szerepjáték jellege a párbeszédekkel és a skill-táblázattal együtt! :)
Én sem értem mi ez a végleges megölés, de gondolom ha maszkabált szeg,akkor amúgy is konyec lenne a történetnek, de így ez nekem is furi, mert további ismeretek hiányában átgondolatlannak tűnik az egész....
Így hullani fognak a játékosok a játékból, mint a méreggel lefújt legyek. No de a pont a Bloodlines készítőiről feltételezni átgondolatlanságot nem reális, tekintve azt a nagyon komplex skill-rendszert!
Szerintem a harcokra is lesz valami komoly szabályrendszer, hogy ne támadják egymást boldogan-boldogtalanul a játékosok.
-
rDAVE #5 Tehát diszkógömb szeretnél lenni? :D -
bladesoft #4 Én csak olyan vámpír leszek aki csillog a napfényben XD -
Szefmester #3 Gondolom végleg megölni nem lesz olyan egyszerű. -
#2 Ha meghal akkor gondolom átkerül egy másik szerverre. De ez szerintem is hülyeség. -
rDAVE #1 "ha megöljük a karakterét, akkor azt már nem lehet feltámasztani."
Szóval ha valaki egyszer meghal végleg vége a karakterének? jó ötlet ez egy mmoban? mert szerintem a többség nem fog új karaktert kezdeni ha egyszer megölik...