Ötvös Tibor

Az első Warhammer 40k: Dawn of War III részletek

Tavaly augusztusban már beszámoltunk arról, hogy a méltán népszerű Warhammer 40k világában játszódó stratégiai játék, a Dawn of War trilógiává bővül.

Tegnap pedig Danny Bilson, a THQ vezetője arról beszélt, hogy a Dawn of War III egy teljesen új irányba indul majd el. "Jelen pillanatban is dolgozunk a franchise következő generációján. Elég hülyén hangzik az én számból - elfogultság miatt -, de a játék fantasztikus. És valami olyat hozunk ki belőle, amit eddig még senki nem látott."



"Visszahozunk számos olyan dolgot is, melyek az előző két játékban nagy sikert arattak és számos újdonságot adunk hozzájuk a harmadik epizódban. A Dawn of War III-ban az eddigieknél hangsúlyosabb szerepet kap a stratégiai vonal, sokkal több nagy csata dől majd el apró kis taktikai húzásokon - szóval olyan lesz, mint egy MMO."

A Warhammer 40k: Dawn of War III elméletileg jövőre jelenik meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • dronkZero #15
    De hát drágább is, baszkikám. Az ára az a req és az áram, és abban drágább is jóval, mint a predatorok. Nem a vehicle cap az ára.
  • amitakartok #14
    Akkor sincs értelme. Mint írtam, a Land Raiderek eléggé ritkák úgyhogy logisztikai szempontból annak kéne drágábbnak lennie.
  • dronkZero #13
    Ez sem igaz, van plazmájuk, igaz, csak tier3-ban.

    Land Raider azért olcsó vehicle cap szempontjából, mert úgyis csak egyet hozhatsz le belőle.
  • amitakartok #12
    Dark Crusade-ben csak heavy bolterük volt. Alapjátékban volt plazmájuk és rakétavetőjük is.

    Hasonlóképpen alapjátékban SM Predator tankok alapban két géppuskával és egy ágyúval jöttek, mind fejleszthető volt lézerekre; DC-ben már alapban lézerekkel jöttek, szándékosan hogy gyengébbek legyenek gyalogság ellen.

    De ami igazán üti a csőrömet: DC-ben miért kerül a Predator tank 5 egységbe a vehicle cap-ból ha a sokkal nagyobb (és kanonikusan is ritkább!) Land Raider csak háromba? DC-ben úgyis csak három Predatort lehet csinálni egyszerre.
  • dronkZero #11
    Rakétavetőjük soha nem volt, a káosznál a gép elleni gyalogság a horror squad.

    Soulstorm jó is lehetett volna, csak annyit kellett volna csinálni, hogy az egyik káoszt kicserélik az IG-re vagy a sissykre a kampánytérképen, és teljesen rendben lett volna. Így meg egy hatalmas faszság lett az alapszitu...
    Na meg az ilyen apróságok, hogy oké, hogy nagyon kemény faszagyerekek a szpéssz mehrínek, de azért egy légkör nélküli holdon sisak nélkül ők sem kéne, hogy bírják. Hát még az IG katonák...
    Plusz az alapvető igénytelensége, hogy két peccs után is a Dark Crusade káoszlordjának a neve (Eliphas) volt helyenként az SS-es lordnév helyett...

    Mint játék, nem volt szar, egész korrekt DoW rész, meg jó sok faj. De a világot megerőszakolta, megölte, és rászart a hullájára.
  • Calisius #10
    Nekem a CSM volt és lesz mindig is a kedvenc fajom a W40k világában. A DC-vel rengeteg időt eltöltöttem. Hogy értetted azt, hogy a Chaos Space marine egységek csak heavy boltert fejleszthettek. Volt/van nekik plazma fegyverük, rakétavetőjük is.
    Na, de hogy ne csak OFF legyen; PsyhoApu üzenetével szívesen kibékülnék. A CoHO nagyon bejött, kár hogy gyalázatos módon megszüntették.
  • PsyhoApu #9
    Szerintem kicsit olyasmit kell majd elképzelni, mint a Coh Online
  • Carbine #8
    Tisztelem a Relic munkásságát és szeretem a WH40k univerzumot, de az isten szerelmére, csinálják már meg azt a rohadt Homeworld 3-mat.
  • wedge31 #7
    Ezt a mmo szart remélem nem gondolják komolyan akkor már inkább maradjon a második rész játékmenete.
  • amitakartok #6
    Soulstorm kivételével mindennel játszottam. Nekem speciel az eredeti első rész tetszett. A többiek - különösen a Dark Crusade - kicsit bugosak voltak (sérülést a támadás-animáció KEZDETÉN viszi be, nem a végén?!) és túlságosan lebutították a játékmenet egyes részeit (pl. Chaos Space Marine osztagoktól elvettek a heavy bolteren kívül minden upgrade lehetőséget).