Ötvös Tibor

Lehangoló Duke Nukem Forever kritikák

A jelek szerint csak azoknak lesz igaza, akik szerint a Duke Nukem Forever túl sokáig készült.

Míg a Duke Nukem 3D egy remek FPS volt, hangulatilag pedig messze verte az akkori konkurenseit, a 14 éves fejlesztési idővel bíró Forever már jóval gyengébben teljesít. Legalábbis ez derül ki a ma megjelent első kritikákból, melyek az FPS-t egy "múltba révedő, elavult alkotásnak" titulálták.

Igazság szerint a 3-án megjelent demó után sokan jelezték, hogy nem éppen erre számítottak és többen jelezték, hogy lemondták előrendelésüket is. A kritikusok közül a legkeményebben a The Guardian írója kritizálta a programot és végül mindössze 2 pontot adott neki a maximális ötből. "Bárhogyan is szépítjük, a Duke Nukem egy politikailag inkorrekt Doom. Ha 15 éven át készült a játék, akkor kíváncsi lennék, hogy mit csináltak az elmúlt 14 évben és 10 hónapban."



Nem kímélte a programot az Ausgamer sem, ahol egyszerűen a "Hail to the King" helyett "Fail to the King, baby" szöveggel jellemezték a programot. A PC Gamer már jobban fogadta és 80 százalékot adott a Foreverre, ám kiemelte, hogy "egy tökéletes játékot vártunk és kaptunk helyette egy közepes, kiforratlan alkotást."

Kritikánk hamarosan olvasható a játékról.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • CsabiPécs #38
    Sziasztok. Windows7 alatt szétesik a textúra. Tapasztalta ezt már valaki? Mi lehet az oka vajon? Köszi.
  • miszterjoe #37
    Leszarom a pontokat... ez végre kúrvára Duke Nukem! A DN3D után nálam ez is a top-on van. A kritikusokat megsajnálom, hogy időközbe felnőttek és elvesztették a humorérzéküket.
  • hdo #36
    Azt hiszem eléggé tiszta voltam mikor azt mondtam hogy programhiba volt. Hardon toltam végig miközben easy-t választottam az elején ... és nem azon voltam elszörnyülködve hogy túl nehéz volt, hanem azon hogy a NEHÉZSÉGI SZINTHEZ KÉPEST volt túl nehéz!
  • Mixe3y #35

    lemaradt a tag
  • Mixe3y #34
    erről tipikusan ez jut eszembe:
    http://www.pcdome.hu/gallery/news/20259o.jpg
    szerintem teljesen igaz..
  • kissssss #33
    erre a Nar Shadda jelenetre én is emlékszem meg is szenvedtem vele.
  • Shakata #32
    Amúgy olyan vicces, mikor fel vannak emberek háborodva azon, hogy nehéz... régen TELE voltak a játékok ilyenekkel. És nem volt semmilyen rásegítés, meg iránymutatás... a platformjátékokról nem is beszélve, ahol aztán kib@szott idegesítő volt az egész. Vagy egy frissebb emlék: a Jedi Outcastban a Nar Shadda első pályáján át kellett ugrani egy lebegő csónakra. Mivel az első néhány ugrást elrontottuk, másfél napig kerestük unokaöcsémmel, mi a fene lehet a megoldás... majdnem kitéptem a hajam. Viszont a mai napig emlékszem rá. :D

    Az egész DN egy oltári túlzás! Engem az sem zavarna, ha 30 csőbomba lenne rajta. Akinek meg nem tetszik, annak nem kötelező játszani vele!

    Csak azokat a szegény ikerlányokat sajnálom... nem tudtam megmenteni őket. :(
  • hdo #31
    Sokadik FPS-em, programhiba lehetett.

    Kezdtem egy új játékot normálon, és könnyebbnek tűnik.
  • NovaTerra #30
    Egyszerűen nem értem, hogy lehet nehéz neked a legkönnyebb fokozaton. Én a legnehezebben játszom és volt egy nagy szörnyes rész, amikor 5-6 próbálkozásra sikerült, de a többi rész simán ment. Persze, ha ez az első fps-ed, akkor lehet gond, de egyáltalán nem érzem nehezebbnek, mint a többit. Én mindig örülök, ha egy játék nehéz. Mert abban van a kihívás, ott érzem a sikert, ha végigjátszottam. Bár tény, hogy olyanok miatt, akik sírnak, ha egyszer meghalnak egy játékban már a legnehezebb fokozat felel meg a játékok többségében a több évvel ezelőtti normálnak.
  • szakemo #29
    -Szóval akkor neked a mai játékok 75%-a csalódás, Mivel most így kb egy játék nem jut eszembe ahol te menthetsz ott ahol akarsz.
    -Szerintem ez egy ötletes dolog és vicces is.Ez is egyfajta kihívás. Tegyük fel egy oblivion-ban pl fejlődnöd kell, hogy a későbbiekben a nagyobb dögök 1 csapásból ne öljenek meg. Itt gyúrnod kell, csöcsöket verni és stb...
    - Megint csak a játékok 75%-ban ilyen kiba*ott vörös képernyő fogad sok találat esetén =D

    Az ilyenfajta ez látszik és nem ez van dolgok pedig nagyon sok játékban megvannak.Szóval ezeket felesleges negatívumként megemlíteni szerintem. Igen néhol idegesítő a játék és nehéz de legalábbb tartalmaz valami kihívást. Szerintem nagyon ötletes dolgok vannak benne, és kellőképpen változatosak. A konyhás rész szerintem kifejezetten jó volt, annak ellenére hogy 3x újrakellett kezdeni mert valahol mindig leestem. Én normal-on nyomom és így is csak néha van idegesítő rész, nemtudom neked easy-n mi ebben a nehéz. Szerintem túlságosan elvagy kényelmesedve ilyen téren.Egy esetleges Demon Souls meg se próbálj mert lehet sírva fakadnál =D