38
  • CsabiPécs
    #38
    Sziasztok. Windows7 alatt szétesik a textúra. Tapasztalta ezt már valaki? Mi lehet az oka vajon? Köszi.
  • miszterjoe
    #37
    Leszarom a pontokat... ez végre kúrvára Duke Nukem! A DN3D után nálam ez is a top-on van. A kritikusokat megsajnálom, hogy időközbe felnőttek és elvesztették a humorérzéküket.
  • hdo
    #36
    Azt hiszem eléggé tiszta voltam mikor azt mondtam hogy programhiba volt. Hardon toltam végig miközben easy-t választottam az elején ... és nem azon voltam elszörnyülködve hogy túl nehéz volt, hanem azon hogy a NEHÉZSÉGI SZINTHEZ KÉPEST volt túl nehéz!
  • Mixe3y
    #35

    lemaradt a tag
  • Mixe3y
    #34
    erről tipikusan ez jut eszembe:
    http://www.pcdome.hu/gallery/news/20259o.jpg
    szerintem teljesen igaz..
  • kissssss
    #33
    erre a Nar Shadda jelenetre én is emlékszem meg is szenvedtem vele.
  • Shakata
    #32
    Amúgy olyan vicces, mikor fel vannak emberek háborodva azon, hogy nehéz... régen TELE voltak a játékok ilyenekkel. És nem volt semmilyen rásegítés, meg iránymutatás... a platformjátékokról nem is beszélve, ahol aztán kib@szott idegesítő volt az egész. Vagy egy frissebb emlék: a Jedi Outcastban a Nar Shadda első pályáján át kellett ugrani egy lebegő csónakra. Mivel az első néhány ugrást elrontottuk, másfél napig kerestük unokaöcsémmel, mi a fene lehet a megoldás... majdnem kitéptem a hajam. Viszont a mai napig emlékszem rá. :D

    Az egész DN egy oltári túlzás! Engem az sem zavarna, ha 30 csőbomba lenne rajta. Akinek meg nem tetszik, annak nem kötelező játszani vele!

    Csak azokat a szegény ikerlányokat sajnálom... nem tudtam megmenteni őket. :(
  • hdo
    #31
    Sokadik FPS-em, programhiba lehetett.

    Kezdtem egy új játékot normálon, és könnyebbnek tűnik.
  • NovaTerra
    #30
    Egyszerűen nem értem, hogy lehet nehéz neked a legkönnyebb fokozaton. Én a legnehezebben játszom és volt egy nagy szörnyes rész, amikor 5-6 próbálkozásra sikerült, de a többi rész simán ment. Persze, ha ez az első fps-ed, akkor lehet gond, de egyáltalán nem érzem nehezebbnek, mint a többit. Én mindig örülök, ha egy játék nehéz. Mert abban van a kihívás, ott érzem a sikert, ha végigjátszottam. Bár tény, hogy olyanok miatt, akik sírnak, ha egyszer meghalnak egy játékban már a legnehezebb fokozat felel meg a játékok többségében a több évvel ezelőtti normálnak.
  • szakemo
    #29
    -Szóval akkor neked a mai játékok 75%-a csalódás, Mivel most így kb egy játék nem jut eszembe ahol te menthetsz ott ahol akarsz.
    -Szerintem ez egy ötletes dolog és vicces is.Ez is egyfajta kihívás. Tegyük fel egy oblivion-ban pl fejlődnöd kell, hogy a későbbiekben a nagyobb dögök 1 csapásból ne öljenek meg. Itt gyúrnod kell, csöcsöket verni és stb...
    - Megint csak a játékok 75%-ban ilyen kiba*ott vörös képernyő fogad sok találat esetén =D

    Az ilyenfajta ez látszik és nem ez van dolgok pedig nagyon sok játékban megvannak.Szóval ezeket felesleges negatívumként megemlíteni szerintem. Igen néhol idegesítő a játék és nehéz de legalábbb tartalmaz valami kihívást. Szerintem nagyon ötletes dolgok vannak benne, és kellőképpen változatosak. A konyhás rész szerintem kifejezetten jó volt, annak ellenére hogy 3x újrakellett kezdeni mert valahol mindig leestem. Én normal-on nyomom és így is csak néha van idegesítő rész, nemtudom neked easy-n mi ebben a nehéz. Szerintem túlságosan elvagy kényelmesedve ilyen téren.Egy esetleges Demon Souls meg se próbálj mert lehet sírva fakadnál =D
  • NEOreg3
    #28
    én nem tudom mi történt nálad a nehézséggel, de mediumon 2 shotgun lövéstől megdöglik kb minden, emiatt sétagalopp volt a játék 90%-a
  • tomboy013
    #27
    Nem tudom mit sírtok a nehézség miatt, legalább van kihívás a játékba. Nemsok olyan játékot tudnék mondani ami akár közepes nehézségen is kihívást jelent. A régi játékok sokkal nehezebbek voltak és úgy volt jó. Csak mára elkonzolosodott minden és azzal a szarral nehezebb célozni mint egy egérrel ezért van a célzássegítés meg a nevetségesen könnyű kijátszahtóság, jah meg a hülye checkpoint rendszert is annak köszönhetjük. Eljárt a Duke Nukem felett az idő de attól még szórakoztató. Én a tört verziót próbáltam és semmi hibám nincs vele, töltési idő se hosszú egyszer se lépett ki hibával, ha lentebb megy az ára felpakolok egyet a polcra csak hogy a király is ott legyen :P
  • hdo
    #26
    Ez tényleg érdekes, hogy mindig 50% felett pontoznak, legalábbis én személy szerint még soha nem láttam 43% alatti pontszámot, egyetlen összesített értékelésnél sem. Szerintem kábé akkor kapna egy játék egyjegyű százalékot, ha mondjuk szerepjátékot igérnek, és kapsz helyette például egy flancos tetris játékot.

    Én is úgy adtam neki 7/10-et, hogy eleve tudtam hogy elavultként fog érkezni, a 7/10-et tőlem 2006-2007-es játékokkal összehasonlítva kapta, mert grafikailag, de inkább játéktechnikailag azon a szinten mozog. 2011-es játékokhoz hasonlítva kapna tőlem egy 4/10-et, mert - sajnos - játszottam már sokkal rosszabb új játékkal is, igaz nem shooter műfajban (Hunted: The Demon's Forge).

    Megérdemelné az Arany Málna Díj játék verzióját a műfajában!
  • netperformer
    #25
    "az egész játék már csak akkor lett volna idegesítőbb ha üres tárral, másodfokú egyenleteket kellett volna megoldani időre, miközben kétoldalról lőnek rakétával egy elágazásmentes folyosón" xDDD
  • netperformer
    #24
    Szerintem rossz játék és megérdemli a negatív kritikát. Csak a nemzeti butaságnak nyilvánítom azt, hogy egyes játékosok mennyire védik.

    Pl itt van a 15 év fejlesztés. Miért kell azzal foglalkoznia egy játékosnak, hogy mikor mennyit fejlesztették? Sokan vannak, akik tényleg 15-évig, ha nem is várták, de remélték hogy megjelenik. Erre annyi idő után kapnak egy teljesen elavult vackot, ami valóban helyenként rohadtul idegesítő, mintsem szórakoztató. Hol a francba érdekel engem, hogy éppen mikor csinálták és mikor nem?! Ez 15 év volt és nem voltak képesek ezalatt semmi extrát letenni az asztalra. Ahogyan máshol írják: Még egy modder csapat is jobbat hoz össze egy év alatt, mint ezek 15 év alatt.

    Azt meg nem értem, hogy hogyan kaphat Duke 80%-ot. Aki ezt adta, annak ez a legalacsonyabb pontszáma. A játékpontozás a legnagyobb hülyeség, hiszen mindig a felső skálába helyezik az össz értékelést. Majd ha lesz legalább egy játék, amelyiknek 0% vagy 1%-ot adnak, akkor lesznek hitelesek. Minden 80%-ra értékelt játék jobb mint ez a vacak.
  • hdo
    #23
    Látom nem érted, mindegy. Ha neked az a legkönnyebb fokozat, hogy negyedannyi lőszer kell beléd, mint az ellenbe hogy kipurcanjon, akkor oké.

    Azt meg kötve hiszem hogy el tudnám adni, mivel már most szállóigévé vált a "Fail to the king, baby!"
  • NovaTerra
    #22
    Szóval legyen számodra egy legkönnyebb fokozatnál is gyengébb. Ahol már csak a puskűra nézéstől halnak az idegenek. :)

    Ha megvetted, könnyen el tudod adni, ha meg nem, akkor örülj, hogy ingyen játszottál vele.

    Egyébként a fejlesztők összerakták, befejezték azt a játékot, amit éveken át a többi fejlesztő nem tudott. Ez a játék kb. ugyanolyan, mint amilyennek készült évekkel ezelőtt, csak közben eljárt felette az idő. Szerintem szerethető és szórakoztató a maga hibáival együtt. nekem bejön, kb. olyan, mint az elődje kicsit szebb grafikával.
  • hdo
    #21
    Annak idején nagy szó volt ha egy játék már 3 floppy volt. És? 2011 van.

    2011-ben elvárom:
    - hogy akkor mentsek amikor én akarok, főleg ha teli van szarva ügyességi résszel,
    - hogy ne kelljen egy henteldében kiscserkészként falcsöcsöt, meg súlyzót meg ilyen szarokat keresgélnem hogy ne végezzenek ki az ellenek 2 lövésből legkönnyebb fokozaton,
    - hogy ne vörösödjön el az egész kurva képernyő, mikor sebződik a kari, ezzel ellehetetlenítve a célzást, PONT akkor amikor a legnagyobb szükség lenne rá,
    - hogy ne kelljen 2x betáraznom egy 3 csöves golyószórót (93%-os találati aránnyal) mire kinyírok egy páncélozatlan ellent a legkönnyebb fokozaton!

    Első körben ennyi, a többi már szőrszálhasogatás lenne, vagy egyéni ízlés kérdése (például, hogy miért van az, hogy mikor szembenézek a tükörbe, vagy egyéb módon látom Duke Nukemet, mint például a végigjátszás utolsó jelenetében a sajtókonferencián, 6 csőbombával van ábrázolva, de én csak négyet tudok a játékban egyszerre felvenni).
  • Shakata
    #20
    Nem teljesen értem, mi a bajotok... annak idején a 3D-nek sem volt sokkal csavarosabb a története. ANNYIRA valóban nem nagy durranás, mint amekkora hype volt körülötte, de kellemes agyatlan lövölde, ócska, nagymellű csajokkal, beszólásokkal, rengeteg áthallással más játékokra. DN pont attól DN, mert nincs benne mondjuk csehovi főhős-személyiségfejlődés...
  • hdo
    #19
    Crash-en kívül semmi "fura tünet" nincs. Amúgy a játék eredeti, előrendelt.
  • Ender Wiggin #18
    @hdo: Rohadjon meg, aki a checkpontos faszságot kitalálta. Sok játék lehetne élvezetes is, ha akárhol menthetnél, de mivel egy-egy kínos részt milliószor kell újra nyomni, mire sikerül, elvész a lényeg. Nem szórakoztat, csak felidegel.
    De a crash és a fura tünetek szerintem a crack miatt vannak. Az eredeti játékban semmi ilyet nem tapasztaltam.
  • Lack
    #17
    A Serious Sam 3 biztos, hogy jobb, élvezetesebb lesz mint ez a *************.
  • hdo
    #16
    14 éves fejlesztési idő ... jah ... persze. Ezt a játékot többször kukázták és elölről kezdték, semmiféle tizenéves fejlesztési időről szó nincs!

    - Hosszú töltési idő: Baromság! 2 tooltip-et nem tudok végigolvasni olyan gyorsan tölt 2 pálya között max grafon!
    - Buta AI: Baromság! Volt hogy akárhogyan akarok fedezékbe vonulni, mindig előbb ér oda egy-egy rohadt dög, aztán arconszór söréttel!

    Amúgy egyáltalán nem élveztem! Volt olyan bossfight, aminek a kellős közepén kaptam egy directX 9 crash-t, és amikor visszatöltöttem nem volt semmi nehézfegyverem, a föld is körülöttem üres volt, az addokat meg mikor lelőttem direkt nem lehetett a nehézfegyvereiket felszedni!

    - tele volt ügyességi résszel, amit egy shooterben rühellek
    - marha kevés volt néhol az autosave, így volt hogy órákat szívtam egy-egy ügyességi balfaszsággal (Duke Burger pl.)
    - a végefele, már könnyű nehézségi szinten 2-3 lövésből eltettek az ellenek, mert nem voltam hajlandó keresgélni az ego emelő szirszarokat, csak akkor kaptam, ha nem kellett külön keresgélni (boss, 2 súlyzó, 2 fekvőpad, 3 "falcsöcs", 2 klotyó, 2 tükör, 0 flipper), a végén mikor menekülni kellett felfele, szembekapott egy hordó már meg is haltam (ismétlem, KÖNNYŰ nehézségi szint!)
    - az egész játék már csak akkor lett volna idegesítőbb ha üres tárral, másodfokú egyenleteket kellett volna megoldani időre, miközben kétoldalról lőnek rakétával egy elágazásmentes folyosón ... mondjuk még ennél a helyzetnél is voltak kilátástalanabbak 3x is!

    Kap egy 7/10-et mert Duke Nukem, és mert nem vagyok szemétláda, tudom hogy nehezen lett kész és emiatt egyáltalán nem is voltak elvárásaim a furikázás meg tetszett, viszont ha egy teljesen standalone projekt lenne háttér nélkül, max 4/10!
  • ZSOOLT2
    #15
    Talán a Serious Sam 3 jobb lesz.
  • nessboth
    #14
    - Grafika ütött-kopott, de ezt elnézem, mert több éves motort használtak fel, és ezzel számolni is lehetett, mert mondták a készítők. Mindenesetre részletes, jól felépített pályák vannak, időnként előjön a klasszikus fps feeling, azaz oda vissza kell mászkálni, nem csak előre egy csőben.

    - Poénok: Gyengék.Izzadtságszagúak "Megölni téged egyszerűbb, mint levegőt venni". Na ne mááár. Sztori: Elég semmitmondó.

    - Ellenfelek: Buták, állnak egy helyben, vagy őrült módon neked rontanak. Akkor van kis kihívás, ha teleporterek és agresszív malacok dolgoznak együtt csapatban.

    - Játékmenet. Eléggé csapongó. Bár lehet, hogy valakinek tetszik. Ez tényleg szubjektív. Nekem nem annyira, mert baromira rendszertelen. Hirtelen összemész, autózol (ezt a részt nem nagyon értettem, hogy mi az értelme).

    - Irányítás. Nekem lomha a célkereszt. Lehet, hogy az én gépemmel van a baj, pedig pörög a játék, mégis lomhán nézek körbe-körbe.

    Összességében nem lett azért annyira rossz, de 1-es, ha ez tíz évi munka (10 év alatt egy normális történetet is össze lehetett volna hozni...)3-as, ha nem veszed figyelembe, hogy ez a DNF. Tény, hgoy vannak nagyon jó, és frappáns részek, és picit agymunkás dolgok, de feeling-ben jócskán alulmarad a Bulletstorm-től, de messze élvezetesebb, mint a crysis 2. Hiányzik az egész játékból a tökösség. Nincs dramaturgia, helyzetkomikumok, frappáns párbeszédek, mozgalmas akciók...

    Számomra az 2011-es év eddig agyatlan lövöldéjének győztese még mindig a Bulletstorm.
  • Skynet
    #13
    Azért jócskán hosszabb az átlag fps-eknél és főleg a COD-oknál...:)
  • tomboy013
    #12
    Nem lett ez rossz játék, vannak benne ötletes pályák, csak az a 18-20 óra játékidő nem tudom hol maradt amit ígértek a készítők...
  • FoodLFG
    #11
    A Shadow Warrior tényleg nagy cucc volt! :D
  • ntom
    #10
    A célzás tényleg botrány. Plusz ha lábon lövöldözöd az ellent, utolsó lehelletként akkor is ugrik egyet, ha meghal. Ilyet se láttam már vagy 5 éve.
    A betöltési időn is lett volna mit optimalizálni...
    Mindettől függetlenül én örülök hogy elkészült, sokat játszottam anno a 3d-vel, kíváncsi vagyok milyen áthallások lesznek a pályákon.
  • JethroHUN
    #9
    Szerintem igazuk van a kritikusoknak, eléggé rossz az egész. Ez egy lövöldözős játék akarna lenne, csak FPS Creator szinten van megcsinálva, ironsight minek...
    hitbox is szar, jóval kisebb mint maga az ellenfél, hiába van az ellenfélen a céllkereszt ha nem piros, akkor nem adja be lövésnek. + rosszul megcsinált, ugrálós/ügyességi részek, mivel séta gomb megint nincs, minek... Aki eljutott a HIve part 2 pályára, azt érti, a kis hülye golyót végig görgetni, csak közbe állandóan támadnak, és persze h lejtős és vissza gurul 100x. Vagy a darunál, építkezésen, az akkumulátor felé, a kerítés mellett van jó pár doboz, át is lehetne ugrani felette, de nem, üvegfal, mert muszáj ám arra menni amerre a készítők kigondolták, teljesen unalmas, csőpálya az egész, csak egyenesen lehet menni oszt kész.
  • BNJ12
    #8
    Vicces és nevetséges a fenti cikk...
    Az a baj, hogy, akik, ezt írták nem olvassák vissza az eddig írt cikkeiket, mert emlékeim szerint itt írták, hogy a licensz háborúk meg a kenyér árának növelése miatt ( az utóbbi vicc) új alapokon újra kezdték a fejlesztést előről, mert, az akarják, hogy ha elkészül nagyot szóljon, szóval én nem tudom hangulata az meg van végeredményt meg mindenki azután mondjon miután végig játszotta:)
  • galocza
    #7
    azért lesznek eladások - és nekem az a benyomásom, hogy ez a játék már csak ezért készült el.
  • Ender Wiggin #6
    Már hogy lenne ugyan az a hangulata, bmeg! Egész más, mikor 13-14 éves kölkök játsszák annál az egy havarjuknál, akinek volt PC-je az osztályban. Raadásul egy olyan korszakban, mikor leszámítva pár látványosabb játékot, nem is igen volt választék.
    2011-ben könnyű fikázni, mert a könyökén jön ki mindenkinek maga az FPS zsáner. Szerintem jó munkát végeztek, de nehéz lett volna felülmúlni azt, amit már önmagában az eltelt évek is megszépítenek. Számomra egyébként sem volt az eredeti DN3D akkora durranás (a második rész annál inkább), a Shadow Warrior sokkal emlékezetesebb ennyi év távlatából.
    A Doom 3 meg egyenesen, kultikusan szar. Hagyjuk már...
  • Gulyu84
    #5
    Vannak benne nagyon jó és hangulatos részek, bár sok helyről azt vettem észre mintha csak foltozások lennének, hogy összekössenek két helyszínt, ezeken a részeken kicsit unalmassá válik a játék. A grafikájától nem volt semmilyen elvárásom, ezt teljesítette is, de hát sosem a külalak miatt szerettem egy játékot. Remélem a program arra elég jó lesz, hogy újraindítsa a frencsájzt. És kíváncsian várom, hogy lesz-e valami a Duke Nukem 3D remake-ből :)
  • bino512
    #4
    sztem jó lett... nem hozza azt a hangulatot meg stb...de azt 1 reboot se tudja hozni sehol sem... Főleg nem ennyi idő után meg ekkora külömnbséggel.
    Sztem vicces,itt ott epic XD az a durva... 14 éve.. kb 8 éves voltam XD emlékszem a legelső cikkekre ... hát azért megértük XD
  • Shakata
    #3
    Hát.. én eddig nagyon szórakoztatónak tartom a DNF-et. :D
    A Doom 3-ik része nem volt ugyan rossz, csak éppen nem volt igazából Doomos hangulata...
  • Loverman
    #2
    szerintem a Doomot mint FPS-t hozták fel, bármelyik installációját. Az egész Doom-fikázás egy "fail" ;)
  • Ender Wiggin #1
    Ez az egész kritizálás egy "fail". A leghíresebb epizód, a DN 3D sem volt tökéletes, nem is ettől vált kultuszjátékká. Ha már felemlegették a Doom-ot (valószínűleg az id nagy visszatérését képező 3. installációt), szerintem meg az volt egy rakás trágya 10 éves várakozás után.