Ötvös Tibor
A World of WarCraft miatt nincs StarCraft: Ghost
Korábban már kiemelten is beszámoltunk olyan fejlesztésekről, melyek leállítása sokak szívét fájdította meg.
Ezek közé tartozik a StarCraft mellékágának szánt Ghost is, mely egy külső nézetes akciójáték lett volna. A csapat azonban 2006-ban - sok késlekedés és fejlesztőváltás után - végleg leállította a munkálatokat, de hivatalos indokkal akkor még nem szolgáltak. Kerek 5 évet kellett várnunk rá, hogy megtudjuk, miért nem jelenhetett meg a program.
"Választanunk kellett: vagy a StarCraft: Ghost vagy a World of WarCraft" - nyilatkozta a Blizzard vezetője, Mike Morhaime. "Mikor mi a World of WarCrafton és a StarCraft folytatásán dolgoztunk, a másik csapat gőzerővel készítette a Ghostot. Aztán megjelent a WoW és kirobbanó siker lett és ezért nehéz döntéseket kellett meghoznunk. Úgy gondoltuk, hogy egy olyan program, mint a Ghost nem biztos, hogy sikeres lehet és ezért töröltük a repertoárból."
Ezek közé tartozik a StarCraft mellékágának szánt Ghost is, mely egy külső nézetes akciójáték lett volna. A csapat azonban 2006-ban - sok késlekedés és fejlesztőváltás után - végleg leállította a munkálatokat, de hivatalos indokkal akkor még nem szolgáltak. Kerek 5 évet kellett várnunk rá, hogy megtudjuk, miért nem jelenhetett meg a program.
"Választanunk kellett: vagy a StarCraft: Ghost vagy a World of WarCraft" - nyilatkozta a Blizzard vezetője, Mike Morhaime. "Mikor mi a World of WarCrafton és a StarCraft folytatásán dolgoztunk, a másik csapat gőzerővel készítette a Ghostot. Aztán megjelent a WoW és kirobbanó siker lett és ezért nehéz döntéseket kellett meghoznunk. Úgy gondoltuk, hogy egy olyan program, mint a Ghost nem biztos, hogy sikeres lehet és ezért töröltük a repertoárból."