Ötvös Tibor

Csak emberek lehetünk a Dragon Age 2-ben

A Dragon Age 2-ről pár napja mi is bővebben beszámoltunk, ám az Electronic Arts és a BioWare továbbra is csepegtet bizonyos információkat a játékról.

Ezúttal egy elég meglepő tényt közöltek az újságírókkal. A Dragon Age 2-ben nem választhatunk fajt, a kalandunkat mindenképpen a Hawke nevezetű emberrel visszük végig. Ennek oka egyszerű: a BioWare a Mass Effecthez hasonló filmszerű élményt szeretné megvalósítani, de ehhez szükséges az, hogy a főszereplő megszólaljon.



Ez annyit jelent, hogy bár hátteret, nemet és osztályt továbbra is választhatunk, de Hawke csak emberként bukkan fel - akár csak Shepard. A sztori szerint főhősünk a Lothering-i mészárlás egyik túlélője, akinek célja Kirkwall városának bajnokává válni. Vagyis nem valami ősi ellenfelet hajkurászunk, hanem egyszerűen új otthonunk védelmezőjévé kívánunk válni.

A Dragon Age 2-ről jövő héten újabb információk látnak majd napvilágot, a játék maga pedig jövő márciusban jelenik meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • RiSeForMuSiC #19
    Nem nagy ár az extra faj? Te csak hiszed. Minden, ami csökkenti a választási lehetőségeidet, csökkenti az újrajátszhatóságot is. Az egy DVD-nyi női/férfi Hawkard (:P) hang helyett lehetett volna több helyszín, több küldetés, nem annyira szétdarabolt játékvilág, nagyobb városok.
  • RiSeForMuSiC #18
    Engem pont az zavar, hogy egy idegen hang pofázik az én nevemben, meg éppen nem úgy hangsúlyozza a mondatot, ahogy én löktem volna a helyében. Még nem csökevényesedett el a képzelőerőm annyira, hogy ne tudjak odaképzelni egy hangot magamnak. Jennifer Hale pölö kiváló volt Bastila hangjának, de női Shepardként k...ra igyekeztem nem figyelni rá.
  • RiSeForMuSiC #17
    Hát ez sem lesz egy 200+ órás Oblivion élmény. Egyébként BioWare megkapta a magáét a rajongóktól, amiért levett az RPG elemekből ME2-ben. Én spec utálom a "telepítő varázsló" típusú játékokat ("A Dragon Age játék-varázsló most végigvezet téged a végigjátszás folyamatán, kattints a Next-re": kb. lassan erre a szintre degenerálódnak a játékok). Az ME2 nem volt rossz, de egyszer letettem, és azóta nem is igazán jut eszembe, hogy játsszak megint vele.
  • hiftu #16
    Már látom magam elött a Dragon Age 3-t. Csak hernyólényekkel lehetünk. Célunk, hogy minél több áldozatból csináljuk hernyóbábot.. :)))

    Amúgy nekem bejön a ME2 féle struktúra is.. Hajrá, előre. Csak jó legyen.
  • IMYke2.0.0.0 #15
    [...] de ez már elég költséges megoldás lenne." - francokat.
    Egyszerűen nem akarnak a minimálisnál többet költeni, hogy minél nagyobb legyen a profit - ez van.
  • Khalid #14
    Szerintem az, hogy adott a név és faj kis ár azért, hogy a karakter megszólaljon. Sokszor végigtoltam a Dragon Aget, és nekem igencsak zavaró volt, hogy amíg mindenkinek van szinkronja, pont a karakternek nincs. Na és persze sohasem nevezték a nevén, az is elég fura. Persze az lenne legoptimálisabb, hogy lehetne más fajokat is indítani, hozzájuk illő szinkronnal, de ez már elég költséges megoldás lenne.
  • Mikoto #13
    Kár érte... Szívesen játszanék más fajokkal is.. :(
  • Justil #12
    szart nem, de azért voltak gyenge húzásaik.
  • Eriongtk #11
    ...éééés csak remélhetjük, hogy olyan remek ember kezébe kerül, mint Uwe Boll
    (akik szerint sz*r filmeket gyárt, azok pedig csak irigyek, mert ők nem tudnak olyan codálatoszakat alkotni)
    huhh, plafon repedt, ez közel volt O_O
  • IMYke2.0.0.0 #10
    Mass Effect és Dragon Age arra a sorsra fog jutni, meglátod...