19
  • RiSeForMuSiC
    #19
    Nem nagy ár az extra faj? Te csak hiszed. Minden, ami csökkenti a választási lehetőségeidet, csökkenti az újrajátszhatóságot is. Az egy DVD-nyi női/férfi Hawkard (:P) hang helyett lehetett volna több helyszín, több küldetés, nem annyira szétdarabolt játékvilág, nagyobb városok.
  • RiSeForMuSiC
    #18
    Engem pont az zavar, hogy egy idegen hang pofázik az én nevemben, meg éppen nem úgy hangsúlyozza a mondatot, ahogy én löktem volna a helyében. Még nem csökevényesedett el a képzelőerőm annyira, hogy ne tudjak odaképzelni egy hangot magamnak. Jennifer Hale pölö kiváló volt Bastila hangjának, de női Shepardként k...ra igyekeztem nem figyelni rá.
  • RiSeForMuSiC
    #17
    Hát ez sem lesz egy 200+ órás Oblivion élmény. Egyébként BioWare megkapta a magáét a rajongóktól, amiért levett az RPG elemekből ME2-ben. Én spec utálom a "telepítő varázsló" típusú játékokat ("A Dragon Age játék-varázsló most végigvezet téged a végigjátszás folyamatán, kattints a Next-re": kb. lassan erre a szintre degenerálódnak a játékok). Az ME2 nem volt rossz, de egyszer letettem, és azóta nem is igazán jut eszembe, hogy játsszak megint vele.
  • hiftu
    #16
    Már látom magam elött a Dragon Age 3-t. Csak hernyólényekkel lehetünk. Célunk, hogy minél több áldozatból csináljuk hernyóbábot.. :)))

    Amúgy nekem bejön a ME2 féle struktúra is.. Hajrá, előre. Csak jó legyen.
  • IMYke2.0.0.0
    #15
    [...] de ez már elég költséges megoldás lenne." - francokat.
    Egyszerűen nem akarnak a minimálisnál többet költeni, hogy minél nagyobb legyen a profit - ez van.
  • Khalid
    #14
    Szerintem az, hogy adott a név és faj kis ár azért, hogy a karakter megszólaljon. Sokszor végigtoltam a Dragon Aget, és nekem igencsak zavaró volt, hogy amíg mindenkinek van szinkronja, pont a karakternek nincs. Na és persze sohasem nevezték a nevén, az is elég fura. Persze az lenne legoptimálisabb, hogy lehetne más fajokat is indítani, hozzájuk illő szinkronnal, de ez már elég költséges megoldás lenne.
  • Mikoto
    #13
    Kár érte... Szívesen játszanék más fajokkal is.. :(
  • Justil
    #12
    szart nem, de azért voltak gyenge húzásaik.
  • Eriongtk
    #11
    ...éééés csak remélhetjük, hogy olyan remek ember kezébe kerül, mint Uwe Boll
    (akik szerint sz*r filmeket gyárt, azok pedig csak irigyek, mert ők nem tudnak olyan codálatoszakat alkotni)
    huhh, plafon repedt, ez közel volt O_O
  • IMYke2.0.0.0
    #10
    Mass Effect és Dragon Age arra a sorsra fog jutni, meglátod...
  • nessboth
    #9
    "filmszerű élményt szeretné megvalósítani!" - Lassan szlogenje is lehetne a Bioware-nak, mert minden megjelenő játékuknál ezt mondják: Nem értem, miért nem forgatnak akkor filmet?
  • vasziszdasz
    #8
    Nyilván a kiadó belepofázott, és megmondta hogy fele idő alatt kész kell lenni, ennek meg ez volt az ára. Kevesebb 3D modellt kell megrajzolni mindenből.
  • Fbn Lx
    #7
    én meg pont a gothic/witcher megoldást szeretem, amiben kapok egy hőst akit úgy fejlesztek, ahogy akarok, de ő maga fix.
    kicsit belefáradtam már az egy órás karaktergenerálásokba
    különben is, ha szakértelemmel összeraknak egy komplett karaktert, akkor az jobban sül el szerintem, mint ha a játékos kínlódik vele.
  • Hoz_Hun
    #6
    Ezt mondjuk el kell hogy ismerjem.
  • zOMG
    #5
    hát... Bioware eddig még szart nem nagyon csinált
  • Jimmyke
    #4
    Lehet benne női/férfi nemet választani és a kinézet is változtatható lesz kedved szerint.
  • IMYke2.0.0.0
    #3
    Hát így ez a sztori is harmatgyengének tűnik... nem life szim kell, hanem FANTASY...
  • Hoz_Hun
    #2
    Mass Effectbe legalább a nemek között választhatunk és az arcát is mi rakjuk össze. Nem szeretem, ha valakinek a bőrébe kényszerítenek bele egy szerepjátékban...
  • nohea
    #1
    ...csodás, még egy Witcher -_- francért kell minden szerepjátékot így elb.szni? BioWare is inkább visszatérhetne a D&Dhoz...