19
-
RiSeForMuSiC #19 Nem nagy ár az extra faj? Te csak hiszed. Minden, ami csökkenti a választási lehetőségeidet, csökkenti az újrajátszhatóságot is. Az egy DVD-nyi női/férfi Hawkard (:P) hang helyett lehetett volna több helyszín, több küldetés, nem annyira szétdarabolt játékvilág, nagyobb városok. -
RiSeForMuSiC #18 Engem pont az zavar, hogy egy idegen hang pofázik az én nevemben, meg éppen nem úgy hangsúlyozza a mondatot, ahogy én löktem volna a helyében. Még nem csökevényesedett el a képzelőerőm annyira, hogy ne tudjak odaképzelni egy hangot magamnak. Jennifer Hale pölö kiváló volt Bastila hangjának, de női Shepardként k...ra igyekeztem nem figyelni rá. -
RiSeForMuSiC #17 Hát ez sem lesz egy 200+ órás Oblivion élmény. Egyébként BioWare megkapta a magáét a rajongóktól, amiért levett az RPG elemekből ME2-ben. Én spec utálom a "telepítő varázsló" típusú játékokat ("A Dragon Age játék-varázsló most végigvezet téged a végigjátszás folyamatán, kattints a Next-re": kb. lassan erre a szintre degenerálódnak a játékok). Az ME2 nem volt rossz, de egyszer letettem, és azóta nem is igazán jut eszembe, hogy játsszak megint vele. -
#16 Már látom magam elött a Dragon Age 3-t. Csak hernyólényekkel lehetünk. Célunk, hogy minél több áldozatból csináljuk hernyóbábot.. :)))
Amúgy nekem bejön a ME2 féle struktúra is.. Hajrá, előre. Csak jó legyen. -
#15 [...] de ez már elég költséges megoldás lenne." - francokat.
Egyszerűen nem akarnak a minimálisnál többet költeni, hogy minél nagyobb legyen a profit - ez van.
-
Khalid #14 Szerintem az, hogy adott a név és faj kis ár azért, hogy a karakter megszólaljon. Sokszor végigtoltam a Dragon Aget, és nekem igencsak zavaró volt, hogy amíg mindenkinek van szinkronja, pont a karakternek nincs. Na és persze sohasem nevezték a nevén, az is elég fura. Persze az lenne legoptimálisabb, hogy lehetne más fajokat is indítani, hozzájuk illő szinkronnal, de ez már elég költséges megoldás lenne. -
Mikoto #13 Kár érte... Szívesen játszanék más fajokkal is.. :( -
Justil #12 szart nem, de azért voltak gyenge húzásaik. -
Eriongtk #11 ...éééés csak remélhetjük, hogy olyan remek ember kezébe kerül, mint Uwe Boll
(akik szerint sz*r filmeket gyárt, azok pedig csak irigyek, mert ők nem tudnak olyan codálatoszakat alkotni)
huhh, plafon repedt, ez közel volt O_O -
#10 Mass Effect és Dragon Age arra a sorsra fog jutni, meglátod...
-
nessboth #9 "filmszerű élményt szeretné megvalósítani!" - Lassan szlogenje is lehetne a Bioware-nak, mert minden megjelenő játékuknál ezt mondják: Nem értem, miért nem forgatnak akkor filmet? -
vasziszdasz #8 Nyilván a kiadó belepofázott, és megmondta hogy fele idő alatt kész kell lenni, ennek meg ez volt az ára. Kevesebb 3D modellt kell megrajzolni mindenből. -
Fbn Lx #7 én meg pont a gothic/witcher megoldást szeretem, amiben kapok egy hőst akit úgy fejlesztek, ahogy akarok, de ő maga fix.
kicsit belefáradtam már az egy órás karaktergenerálásokba
különben is, ha szakértelemmel összeraknak egy komplett karaktert, akkor az jobban sül el szerintem, mint ha a játékos kínlódik vele. -
Hoz_Hun #6 Ezt mondjuk el kell hogy ismerjem. -
zOMG #5 hát... Bioware eddig még szart nem nagyon csinált -
Jimmyke #4 Lehet benne női/férfi nemet választani és a kinézet is változtatható lesz kedved szerint. -
#3 Hát így ez a sztori is harmatgyengének tűnik... nem life szim kell, hanem FANTASY...
-
Hoz_Hun #2 Mass Effectbe legalább a nemek között választhatunk és az arcát is mi rakjuk össze. Nem szeretem, ha valakinek a bőrébe kényszerítenek bele egy szerepjátékban... -
nohea #1 ...csodás, még egy Witcher -_- francért kell minden szerepjátékot így elb.szni? BioWare is inkább visszatérhetne a D&Dhoz...