Ötvös Tibor

Shogun: Total War 2 az E3-on?

A Total War sorozat biztos pontot jelent a Creative Assembly csapata számára, mert sajnos a többi játékuk elég felemásra sikeredett.

Mindenesetre az Empire: Total War és a Napoleonos kiegészítő után az E3-on újabb részt jelentenek be a stratégiai sorozatban, mely egyes információk szerint a franchise nyitó darabjának, a Shogunnak a folytatása lesz. Ezt egyébként egy korábbi Twitter bejegyzésük is megerősíti, mely szerint "ideje szakítani a puskaporral és visszatérni az alapokhoz".



Emellett kiderült, hogy a Creative Assembly brisbane-i részlege gőzerővel dolgozik egy csak konzolokra megjelenő sportjátékon, melyről azonban többet nem hajlandóak elárulni. Bizonyára szintén az E3-ra tartogatják a részleteket, de nagyon meglepődnénk, ha focijátékot programoznának. Majd júniusban meglátjuk.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • rexortom #15
    Sziasztok hát nagyon bonyolultra sikerült ez a rész van egy csomó fajta egység de én csak samurájokal tolom mert elvileg abban erős a klánom de egyenlőre olyan noob dolgokkal foglalkozok hogy nem tudok rájönni hogy lehet tengere tenni a szamurájaimat. Valaki írja le mit kell építeni fejleszteni hogy rápakol hasam a katonáimat egy hajóra pls
  • kisAKOSH #14
    keresem Shogun - total war-t eredetiben aki eladná vagy cserélné - majd ha üzletre kerül sor leírom mailban mit tudnék adni cserébe - kérem írjon ide:

    [email protected]
  • haxoror #13
    khm...

    A Shogunban voltak puskaporos egységek (Musketeer), a Rome volt az egyetlen lőpor nélküli rész
  • dronkZero #12
    "Főleg" szó vs "kivétel" szó? :P Nyilván, meg Kurszk is odabaszott, de a háború 99%-a nem Midway meg Kurszk volt, hanem frontok, hadianyag, meg utánpótlás.
  • Molnibalage #11
    Mondjak pár kivételt? Midway pl. egyáltalán nem stratégiai dolgokon múlott, 100% taktikai csata volt és gyakorilatilag el is döntötte a háború további menetét.

    Abban viszont egyetértek, hoggy RTW motorral ilyet modellezni nem lehet rendesen.
  • dronkZero #10
    Mondjuk engem az Empire jobban lekötött, mint az addigi bármelyik rész, talán a Shogunt kivéve. De az még újdonságnak számított anno. Valahogy utálom, ha megdöglenek katonáim, és kézitusában az elkerülhetetlen... Viszont lőfegyveres egységekkel jól helyezkedve meg lehet oldani, hogy a veszteségek minimálisak legyenek.
  • zola2000 #9
    Na igen, de az a "gond", hogy 1945 óta már nincs semmi nagyobb háború, tehát kicsit nehéz is elképzelni milyen lenne, ha két komoly ország (tehát nem úgy hogy az egyik elmaradott, és az egész "háború" csak pár hétig tart) csapna össze (mondjuk jobb is).
  • aadam #8
    nekem ez a shogun-os jobban tetszik mint egy újabb puskaporos. Az ilyenbe jobban lehet élvezni a harcot szerintem.
  • dronkZero #7
    Hát... Akkor az már szerintem nem Total War lenne. Vannak ilyen játékok egyébként, a Combat Mission sorozat az valami ilyesmi. Úgy rémlik, hogy a modern kori változata már realtime, nem körökre osztott mint a II.VH-s elődei. Szerintem nézd meg, egy próbát megér.
  • opeca #6
    Igen, ezzel tisztában vagyok és már akkor átgondoltam, mielőtt elküldtema hozzászólást.

    Természetes, hogy a határok bővültek, de ezt egy Total War-al simán lehetne követni és bizony még mindig igaz a mondás, a háborút a szárazföldi erők ynerik meg mindig.

    Tehát lehetne 5 négyzetkilóméternyi területen is csatázni modern fegyverekkel.

    Csak egy kicsit szélesíteni kéne a határokat, illetve rakétatámadások, légierő, stb. ezekre felkészíteni a programot.