Ötvös Tibor

Tovább zajlik az Infinity Ward botránya

Újabb lépcsőfokához ért a Call of Duty botrányként elhíresült Infinity Ward-Activision balhé.

Már közel egy hónap telt el a kiadó és a fejlesztő között kirobbant botrány első felvonása óta és sokan azt hihették, hogy a kedélyek már lenyugodtak és minden megy a maga útján. Ám a tegnapi napon újabb két ős-Infinity Wardos munkatárs jelentette be, hogy azonnali hatállyal felmondanak és elhagyják a céget.



Ezúttal két vezető dizájner, Francesco Gigliotti és Todd Alderman fordított hátat eddigi munkahelyüknek és csatlakoztak az előzőleg kilépett Jason Westhez és Vince Zampellához. Gigliotti hét évet töltött a csapatban és többek között neki köszönhettük a Modern Warfare 2 történetét, míg Alderman a fejlesztőknél töltött nyolc év alatt a Call of Duty, Call of Duty 2, Modern Warfare és Modern Warfare 2 multiplayer részéért volt felelős.

Az Activision nem kommentálta a dolgot.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • NEOreg3 #16
    a cod-ot sosem a realisztikussága miatt szerettük

    lassan pedig nem lesz miért szeretni
  • WilliamMcKinley #15
    Jó, de 2 láblövés után mit csinálsz? Fekszel a földön és jajgatsz meg azért imádkozol, hogy ne vérezz el. :D
  • NEOreg3 #14
    az előbbi nekem nem tűnt fel, mert nem túl effektív pisztollyal a falat lőni (meg mellesleg ennek semmi köze a hitboxhoz), de az utóbbi marhaság; nincs olyan, hogy valaki ne döglene bele 2 fejlövésbe, és persze mesterlövész puskán kívül 2 láblövésbe sem szoktak belehalni, de ha van valami videód erről akkor mutathatod:)

    a magas pingek miatt meg semmilyen találatban nem lehetsz biztos, hogy az valóban odament, ahova azt szántad
  • Skynet #13
    A 100-as pingnek semmi köze ahhoz hogy egy Beretta-val át lehet lőni egy 50 centis bunkerfalon...Sem ahhoz hogy 2 skuló a lábba ugyanannyit sebez mint 2 skuló a fejbe...
  • NEOreg3 #12
    ha nem 100-as ping lenne, azért ez sem produkálna olyan gyakran érdekes dolgokat:)
  • Skynet #11
    Nem, de eddig ebben a részben a legkatasztrófálisabb,akárcsak a falon átlövés...
  • NEOreg3 #10
    cod2 óta most veszed először észre, hogy szar a hitbox?:)
  • Skynet #9
    Ha lenne dedikált szerver a játék fele ki lenne tiltva (egyébként teljesen jogosan) kezdve a gl-től a hb szenzorig és az összes óvodásoknak való perkkel együtt,a modok pedig hiába jönnének,a hitbox ugyanolyan szar marad ha IWNET ha nem, ha mod ha nem.
    A support pedig kimerül abban hogy hazudoznak lebanolt cheaterekről,a hivatalos IW fórumon pedig gyorsan törölgetik a cheaterekről szóló kényes témákat és a bizonyítékokat amik azt mutatják hogy jó ha idáig a megjelenéstől párszáz ember ha le van banolva. Részemről és az összes többi klántagom részéről is döntöttünk: többé COD-ot soha (legfeljebb warez változatban, mert a COD játékok mostanában még 2.000Ft-ot sem érnek)! Tűzre való szemetet kapunk évek óta.
  • NEOreg3 #8
    és persze ehhez az IW is nagyban hozzájárul, mert a supportjuk konvergál a 0-hoz, de 3 új és 2 régi map-ért van pofájuk 3000-et elkérni
  • NEOreg3 #7
    ha lenne dedikált szerver támogatás, meg moddolás, lenne ilyen sok gond?

    nem. -> az iwnet baszta el az egészet