Ötvös Tibor
Rosszul sikerült Pókember játékok
Bobby Kotick elég beszédes kedvében volt a héten, hiszen a Blizzardos ballépése mellett az utóbbi öt év Activision égisze alatt megjelent Pókember játékairól is beszélt.
"A Pókemberes játékaink az utóbbi öt évben nagyon rosszak voltak" - kezdte az Activision vezetője. "Tényleg szörnyűek voltak. Nagyon rossz kritikákat kaptak, de megérdemelten. Eltávolodtunk Pókember lényegétől és ez remek ébresztő volt a számunkra. Szükség van ilyenekre, még akkor is, ha régóta benne vagy a szakmában."
Kotick szerint az utolsó jó Pókemberes program a kritikailag valóban elismert és világsikert aratott Spider-Man 2 volt, melyben a szuperhőssel egy GTA-szerűen nyitott világban kellett lengedeznünk és megvédenünk a várost. Az ezután következett áradat (Spider-Man: Web of Shadows, Spider-Man 3, Spider-Man: Friend or Foe, Spider-Man: Battle for New York, Ultimate Spider-Man) valóban nem volt túl emészthető, még a rajongóknak sem, így nem is meglepő, hogy a még be sem jelentett, de titokban a Radical által fejlesztett új Spidey játék készítését leállították.
"A Pókemberes játékaink az utóbbi öt évben nagyon rosszak voltak" - kezdte az Activision vezetője. "Tényleg szörnyűek voltak. Nagyon rossz kritikákat kaptak, de megérdemelten. Eltávolodtunk Pókember lényegétől és ez remek ébresztő volt a számunkra. Szükség van ilyenekre, még akkor is, ha régóta benne vagy a szakmában."
Kotick szerint az utolsó jó Pókemberes program a kritikailag valóban elismert és világsikert aratott Spider-Man 2 volt, melyben a szuperhőssel egy GTA-szerűen nyitott világban kellett lengedeznünk és megvédenünk a várost. Az ezután következett áradat (Spider-Man: Web of Shadows, Spider-Man 3, Spider-Man: Friend or Foe, Spider-Man: Battle for New York, Ultimate Spider-Man) valóban nem volt túl emészthető, még a rajongóknak sem, így nem is meglepő, hogy a még be sem jelentett, de titokban a Radical által fejlesztett új Spidey játék készítését leállították.