Ötvös Tibor

Befellegzett a Bionic Commando készítőinek

A Capcom által nagyon favorizált, kultikus státuszban leledző Bionic Commando újraélesztési kísérlete csúfos kudarcba fulladt.

A mai napig összesen - vagyis minden platformot beszámítva, világviszonylatban - alig 500 ezer darab kelt el a játékból. Mint azt a Velvet Assassin kapcsán is leírtuk, egy ilyen válságban senki nem engedhet meg magának ekkora bukásokat. Sajnos az egyébként nagyon tehetséges svéd GRIN a Bionic Commando előtt a Terminator: Salvation adaptációjával is bukott egy komolyat és a hírek szerint ez betett a fejlesztőknek.



A legújabb hírek szerint a GRIN a barcelonai kirendeltséget teljesen felszámolja, a svéd központban pedig komoly létszámleépítést eszközölnek a túlélés érdekében. A hír már csak azért is sajnálatos, mert a fejlesztők valóban tudnak jót is készíteni. A GRIN nevéhez fűződik a poszt-apokaliptikus Bandits - Phoenix Rising és a Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter két része is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • kokos #10
    Szerintem hihetetlen szépre sikeredett, és a játékmenet is jó lett,na meg a zene is jó!Ja és hosszú!
  • kokos #9
    A bionic kiba jó gém lett!
  • kokos #8
    Ez kamu!
  • chronos75 #7
    De, az övék.. volt. szerintem ezt az utolsó kettőt (játékot) bérmunkában nyomták megrendelésre k. kevés idő alatt. (terminator állítólag 9 hónap).
    A terminátor alapkoncepciója tetszett, de a bionic c.-val annyira nem voltam kibékülve, bár lehet, hogy ezt is megmondták nekik, hogy így legyen..
  • ffxi #6
    Ővék az a vigyori logó? Nem? :D
  • Balumann #5
    Számomra hihetetlen, hogy olyan játékok, mint a Bandits, meg a GRAW 1-2 után ilyen játkokat adnak ki. A Wanted még játszható volt úgyahogy, bár én egy egyszerű akció játékként, íves lövés meg ilyen specialok nélkül jobban élveztem volna. A Terminatort elején feladtam (tovább akartam vinni, de a haverom lebeszélt róla), Bionic Commandot már nem is terveztem kipróbálni (ebben később meg is erősítettek, hogy nem érdemes).
    Egy GRAW 3-al, folytatva a 2. részét (legalább olyan színvonalasan) nagyobb sikert érhettek volna mint ez utóbbi 3 összesen, ebben biztos vagyok.
  • Ruley #4
    igazából a jóként megnevezett korábbi játékaik sem voltak tipikus nyári AAA bombasikerek, inkább kicsit rétegjátékok, még ha igényesek is.
    Ami egyébként nem baj, annak is megvan a helye, csak az ilyen csapat inkább ne kezdjen bele kultikus címek (így ránézésre több 10millió $-os) újjáélesztésére, ha még nem tanulták meg hogyan kell tömegeknek játékot készíteni.
    Hát, ők már mégegyszer nem esnek ebbe a hibába...
  • xido #2
    Jó ez is,csak sokat visszavett szerintem a linearitás és a kötött pályák,ezáltal erősen egyszer játszós maradt
  • 5i #1
    Időközben kiderült, hogy bezárták a svéd központot is. RIP. PEdig a Wanted milyen jó volt.