Ötvös Tibor

Street Fighter IV mozdulatok

Anno a Mortal Kombat vs. DC Universe elég gyengére sikeredett kivégzőmozdulataival is sokat foglalkoztunk, így most ideje a PC-re is megjelenő Street Fighter IV mozdulatait is kicsit jobban áttekinteni.

A Street Fighter világában nem igazán létezik kivégzés, hanem csak egy speciális mozdulatsor, amit kivitelezve ellenfelünk energiája szinte nullára redukálódik. A lenti videóban minden karakternek megtekinthetjük eme mozgását és érdemes a fenti energiacsíkot is figyelni, hogy mekkora kárt okoz egy ilyen, védhetetlen kombó.


A Street Fighter IV képi világa szerencsére már most szebb és érdekesebb, mint a nemrég - sajnos - megjelent Mortal Kombat vs. DC Universe grafikája. Ráadásul a legnépszerűbb szereplők mellé új alakok is megérkeznek, akik - szerencsére - nem lógnak ki a franchiseból. A Street Fighter IV februárban debütál.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Seth #10
    A játékmenet abszolút 2d-s séma alapján megy(nem tudsz jobbra-balra kitérni mint mondjuk Soul Caliburban,Tekkenben,etc...), csak a speckóknál extrázik a kamera
  • schrank #9
    én nem látom sok értelmét a 3D-nek ebben a műfajnak max a a kameramozgás miatt látványosabb de semmiképp nem játszhatóbb ...
  • FefeeX #8
    Hát a nextgenekhez nem volt még szerencsém sajna, a régiekben pedig mindegyik olyan "robotos" volt... (Ha robotos akkor meg már Rise of the Robots 2 - Resurection --> ami elvileg már abandonware is, mégsem lehet sehonnan hozzájutni...)
  • KennyGTP #7
    ryu vs scorpion
    Na egy ilyen game-t 3d-ben kipróbálnám :D
  • Seth #6
    "A mortal realisztikusabban néz ki"

    Maguk a karakterek lehet, de a mozgásuk, olyan mintha mindíg be lenne görcsölve vmelyik testrészük. Ellenben a SF nagyon dinamikus,a mozgások simák,nem robotosak
  • FefeeX #5
    Ehh, ez azért vicces... Azt hittem ez valami bug a videoban, hogy pár karakter nevét nem jól írták ki... Ezek szerint ez csak valami szarakodás...

    Pontosan miért is volt ez a nagy csavarás? Csak mert Tysont még értem, de a többit nem...

    Amúgy nem tudom, miért jobb ennek a grafikja, mint a MK-é, nekem az is tetszik biza, mondjuk én mindig is mortal-os voltam (jó ideje mondjuk nincs lehetőségem játszani konzl hiányában) - de hogy ez szebb lenne... A mortal realisztikusabban néz ki... :)
  • Seth #4
    Esetleg ehhez még annyi infót, hogy az eredeti japán neve M. Bison volt (gondolom nem kell magyarázni az M. Tyson-nal való hasonlóságot), ellentétben az angolosított változatban gondolom jogi dolgok miatt, ugye ott tudjuk kicsoda M.Bison.
    Szóval jó kis kavarás volt a nevekkel, mert
    Japcsi.........Amcsi
    M.Bison........Balrog
    Balrog.........Vega
    Vega...........M.Bison

    XD
  • schrank #3
    ez simán lesöpri maj a MK-t
    és amit észrevettem 15 év késéssel

    innen is látszik mekkora sztár volt azokban az időkben
  • KennyGTP #2
    A játék szuper király lesz, az új karakterek is nagyon komolyak (kivéve ElFuerte, valahogy olyan Zangief klón szálkásabb változatban:S). Remélem a régi zenék is visszatérnek felújított változatban!!!!


    Egyébként az MK-ban mindig a "Hab a Tortán" a kivégzések voltak de ebben az új MK részben elégé gagyikra sikeredet.
  • Frosty01 #1
    és még így is mennyivel látványosabbak mint az új mk kivégzések