Ötvös Tibor
Eddig tartott az Age of Conan sikere
Tiszavirág életűnek bizonyul a Funcom gondozásában rendkívül sikeresen startoló Age of Conan MMO élete is.
A sokak által kezdetben World of WarCraft-utódnak kikiáltott rivális közel millió regisztrált taggal bírt, ám a játékban haladva végül igen komoly problémák ütötték fel a fejüket. Először is a húszas szintet elérve nem volt több küldetés, az NPC-k nem tudtak mit mondani számunkra. Ennek oka mindössze annyi, hogy a fejlesztők idő hiányában nem tudtak a fejlettebb karaktereknek feladatokat kreálni, de állítólag gőzerővel dolgoznak eme hiányosságon.
Sajnos ez nem igazán érdekli a játékosokat és január 7-én a Funcom kénytelen volt lépni az ügyben. Miután a játékosok elpártoltak Conantól, szerverösszevonásokra került sor. Amerikában mindössze hat darab, Európában pedig összesen 12 szerver maradt. És sajnos még így is üresek a pályák, alig-alig akad valaki, aki még játszik a játékkal.
Nem elképzelhetetlen, hogy egy-két hónap múlva a maradék szerverek is leállnak és véget ér Conan kalandja.
A sokak által kezdetben World of WarCraft-utódnak kikiáltott rivális közel millió regisztrált taggal bírt, ám a játékban haladva végül igen komoly problémák ütötték fel a fejüket. Először is a húszas szintet elérve nem volt több küldetés, az NPC-k nem tudtak mit mondani számunkra. Ennek oka mindössze annyi, hogy a fejlesztők idő hiányában nem tudtak a fejlettebb karaktereknek feladatokat kreálni, de állítólag gőzerővel dolgoznak eme hiányosságon.
Sajnos ez nem igazán érdekli a játékosokat és január 7-én a Funcom kénytelen volt lépni az ügyben. Miután a játékosok elpártoltak Conantól, szerverösszevonásokra került sor. Amerikában mindössze hat darab, Európában pedig összesen 12 szerver maradt. És sajnos még így is üresek a pályák, alig-alig akad valaki, aki még játszik a játékkal.
Nem elképzelhetetlen, hogy egy-két hónap múlva a maradék szerverek is leállnak és véget ér Conan kalandja.