Ötvös Tibor
I Am Alive részletek
Az Assassin's Creed a UbiSoftos Jade Raymond nagy kitörése volt. A szépséges producer bebizonyította, hogy képes helyt állni a férfiak uralta bizniszben.
Altair sikere után jött is a bejelentés, miszerint egy I Am Alive című, katasztrófa sújtotta területen játszódó játék lesz a hölgyemény következő nagy durranása. A mai napon azonban jó pár információ látott napvilágot és ezek egyike szerint Jade egyáltalán nem szerepel a Ubisoft ezen projektében.
Az I Am Alive a Darkworks munkája lesz. A csapat készítette a szép köröket futott Cold Fear című túlélőhorrort is. Alexis Goddard producer elárulta, hogy a katasztrófák már a kezdetektől foglalkoztatják az embereket és a szórakoztató ipart, de rájuk a Legenda vagyok, Holnapután, Armageddon, Világok háborúja, Titanic és a Lost tette a legmélyebb benyomást és ezen filmek egyes elemeit próbálták átültetni a játékmenetbe is.
Az I Am Alive főhőse Adam Collins, aki egy Chicagót ért pusztító földrengés után elindul, hogy felkeresse barátnőjét és közben elég túlélőt gyűjtsön össze ahhoz, hogy a valamiért nem túlságosan segítőkész kormány mentőalakulatának figyelmét felkeltse. De persze nem csak barátokat találhatunk, hanem ellenségeket is, akiket különböző fegyverekkel tehetünk ártalmatlanná.
Érdekes ötletnek tűnik Alexis felvetése, miszerint egy üres puskával is sakkban tarthatunk embereket - persze, ha csak mi tudjuk, hogy a tárban nincs semmi. Mivel a víz és az élelem nagyon komoly fogyóeszköz egy katasztrófa sújtotta területen, így leginkább ezekért fogunk harcba szállni. Az I Am Alive a külső nézetes megoldás helyett inkább az FPS-t választotta, melyre - Alexis szerint - a jobb beleélés miatt volt szükség.
Az I Am Alive nagyon ígéretesnek tűnik, a megjelenés 2009 második felében esedékes PC-re, X360-ra és PS3-ra egyaránt.
Altair sikere után jött is a bejelentés, miszerint egy I Am Alive című, katasztrófa sújtotta területen játszódó játék lesz a hölgyemény következő nagy durranása. A mai napon azonban jó pár információ látott napvilágot és ezek egyike szerint Jade egyáltalán nem szerepel a Ubisoft ezen projektében.
Az I Am Alive a Darkworks munkája lesz. A csapat készítette a szép köröket futott Cold Fear című túlélőhorrort is. Alexis Goddard producer elárulta, hogy a katasztrófák már a kezdetektől foglalkoztatják az embereket és a szórakoztató ipart, de rájuk a Legenda vagyok, Holnapután, Armageddon, Világok háborúja, Titanic és a Lost tette a legmélyebb benyomást és ezen filmek egyes elemeit próbálták átültetni a játékmenetbe is.
Az I Am Alive főhőse Adam Collins, aki egy Chicagót ért pusztító földrengés után elindul, hogy felkeresse barátnőjét és közben elég túlélőt gyűjtsön össze ahhoz, hogy a valamiért nem túlságosan segítőkész kormány mentőalakulatának figyelmét felkeltse. De persze nem csak barátokat találhatunk, hanem ellenségeket is, akiket különböző fegyverekkel tehetünk ártalmatlanná.
Érdekes ötletnek tűnik Alexis felvetése, miszerint egy üres puskával is sakkban tarthatunk embereket - persze, ha csak mi tudjuk, hogy a tárban nincs semmi. Mivel a víz és az élelem nagyon komoly fogyóeszköz egy katasztrófa sújtotta területen, így leginkább ezekért fogunk harcba szállni. Az I Am Alive a külső nézetes megoldás helyett inkább az FPS-t választotta, melyre - Alexis szerint - a jobb beleélés miatt volt szükség.
Az I Am Alive nagyon ígéretesnek tűnik, a megjelenés 2009 második felében esedékes PC-re, X360-ra és PS3-ra egyaránt.