SG.hu·

Nem lesz Fallout 3 kiegészítő

Nemrégiben beszámoltunk róla, hogy a tavalyi év egyik legnagyobb sikerű akció-RPG-je jelen állás szerint három DLC-t kap majd, méghozzá 2009 első három hónapjában.

Mindhárom jó pár órára a monitorok elé szegezi majd a megszállott Fallout-rajongókat, ám aki egy valódi kiegészítő-lemezre számít új területekkel, több órás játékidővel, új karakterekkel és fegyverekkel, az bizony csalódni fog. A Bethesda illetékesei ugyanis bejelentették, hogy a három DLC után nem látják értelmét egy The Elder Scrolls IV: Oblivion - Shivering Isles méretű expanzió elkészítésének.



A PC-s verzióhoz viszont járt egy küldetésszerkesztő is, melynek segítségével a türelmesebbek már saját kalandokat is kreálhattak. Így a Bethesda - valamiért úgy érzem, hogy talán jogosan - de nem foglalkozik a Fallout 3 expanziókkal, hanem inkább a három DLC után visszatér Oblivion világába.

Kapcsolódó cikkek és linkek

Hozzászólások

Jelentkezz be a hozzászóláshoz.

© Athor2009. 02. 27.. 11:44||#29
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
© TommyC2009. 01. 07.. 17:42||#28
Zseniális játék, minden tiszteletem a készítõké;

de ettõl a mondattól: "inkább a három DLC után visszatér Oblivion világába." dührohamot kapok!!
© tntmax2009. 01. 07.. 13:29||#27
Mi az a DLC?

Oblivion tetszett, grafikailag csúcsszupercsodaország, tartalmasabb történetet azért elbírt volna.
© lammaer2009. 01. 07.. 09:39||#26
Hat ja, egy Toyotat vagy egy rud szalamit eleg nehez letolteni 😊
© qwas2009. 01. 06.. 23:14||#25
A szellemi termékek területén azért magas a warez mert az elérhetõ ily modon és szerintem ennek aránytalanul magas az ára.
© lammaer2009. 01. 06.. 21:57||#24
"Amúgy csupán arra utaltam, hogy ugyannyira elvárhatom, hogy egy ilyen epikus játék hozzá, az általam elképzelt formáját, ahogyan te"

Ha a kettõnk elképzelése nem egyezik, akkor kinek az elvárása az erõsebb? 😊
Egyáltalán, mi alapján építed ki az elvárásaidat, mib[l gondolod hogy az záros határidõn és limtált erõforrásokkal megvalósítható, és mégis, hogy a manóba kéne egy fejlesztõnek tudnia azt, hogy Kovács Gusztika Dabason mégis hogyan képzelte el a Fallout 3-at? 😊 És hogy vajon ha abba az irányba mennek, akkor az most növeli a bevételeket vagy sem?
© lammaer2009. 01. 06.. 21:53||#23
"Ne haragudj, de annyira primitív ez a nem tetszett, a te bajod gondolkodás. Ha nekem nem tetszik, az bizony a te bajod lehet."

Amig viszonylag kulturaltan ki tudod fejezni a velemenyed, nem haragszom 😊

Narumon sztem elkapta mit is próbáltam kifejteni 😊

Túlságosan hosszú távra utalsz azzal, hogy ha neked nemtetszik az az en bajom lehet. Kimondottan például amikor a Fallout 3-ról beszélünk: neked nem tetszett, nekem igen.
Tehát semmi bajom nem származott belõle hogy neked nem jött be, másrészt bár neked nemtetszett, sok embernek igen (pl az Amazon eladási listája).

A gondolatmenetedben sztem ott a bökkenõ, abból indulsz ki, hogy a te véleményed egyezik a többségével - nem biztos hogy ez igy van 😊

A te bajodat ne vedd nagyon durvára: értsd úgy, neked nem tetszett, ez van, másoknak meg tetszik, elég sokaknak, veszik is, tehát sem a bethesda nem dõl össze, sem másoknak nem lesz ettõl rosszabb.
© narumon2009. 01. 06.. 17:34||#22
Hát hogy õszinte legyek én sem értem ezt az eszmefuttatást. Ha egy verekedõs játékot meg akarnának úgy csinálni, hogy nekem tetszen annak az lenne a vége, hogy egyetlen olyan embernek sem tetszene aki a verekedõs játékokat szereti. Nem lehet mindenkit elérni egy játékkal (még a Fable-el sem de tény, hogy az egy nagyon jó arany középút, viszont az is tény, hogy sokkal kevesebb fogyott belõle mint a legtöbb "egyirányú" játékból). Mindig lesz olyan ember akinek valami nem tetszik egy játékba, hiszen annyira különbözõek vagyunk.
Lehet azt mondani hogy a Little Big Planet egy nagy ötlet pl, meg hogy 9-99 éves korig jó szórakozás, én meg azt mondom, hogy szerintem egy hótgyenge baromság, de ettõl még a készitõje nem dobja hanyatt magát, hiszen megintcsak; ha olyat akarna csinálni ebbõl ami nekem tetszik akkor pont azokat veszitené el ami miatt most szeretik.
© opeca2009. 01. 06.. 13:30||#21
"Na, ilyenkor lesznek az igazan gyenge jatekok"

A fenéket, ott a Fable, 9-99 éves korig, és mégis jó. A játékötleten és a koncepción múlik a siker, nem azon, hogy csak egy szûk hardcore-rétegnek kedveznek.

"Mi az hogy jogod van ahhoz hogy a te elvarasaid kielegitse egy jatek?"
Nem ezt írtam, azt írtam, hogy ugyanannyi jogom van, mint neked. Magyarán, ezek szerint te gondolod úgy, hogy jogod van.

Amúgy csupán arra utaltam, hogy ugyannyira elvárhatom, hogy egy ilyen epikus játék hozzá, az általam elképzelt formáját, ahogyan te. Te elképzelted, a végeredmény, amit kaptál hasonlított, vagy nem, de akkor is bejött. Az elvárásaidnak megfelelt.
De te mennyivel fizettél többet érte?
Semennyivel.

"Ha nem tetszett, a te bajod"

Nemcsak az enyém, mert én véleményt is alkotok a nemtetszésemrõl, így esetleg eltántorítok embereket a játék megvételétõl. Ha van 100.000 hozzám hasonló emberke, és etántorít még 200.000 embert, akkor bizony azt megérzi a kiadó, és talán nem ugrik neki egy komoly költségvetéssel a legközelebbi résznek, amit már te is meg fogsz érezni.

Ne haragudj, de annyira primitív ez a nem tetszett, a te bajod gondolkodás. Ha nekem nem tetszik, az bizony a te bajod lehet.

Amúgy jó, hogy szóba hoztad a szellemi termékeket, lásd, érdekes módon mindig a szellemi termékeken van a legnagyobb warez, mert egy lutri az egész.
© lammaer2009. 01. 06.. 10:11||#20
"No azért ez nem így van. Egy ilyen epikus játék folytatásánál igenis figyelmbe kell venni, hogy a lehetõ legszélesebb közönséget lefedjék a feature-ok."

Na, ilyenkor lesznek az igazan gyenge jatekok, amikor megprobalnak mindenkit elerni, 6 es 99 eves kor kozott. Lesz belole egy olyan jatek, amit mindenkinek akartak csinalni es senkinek nem lett jo.
Jatekosok szempontjabol a reteg jatekok a legjobbak, penzugyi szempontbol meg a legaltalanosabb mindenkit elero jatekok.

" Én ugyanannyit fizetek a játékért mint te, tehát nekem ugyanolyan jogom van arra, hogy az én elvárásaimat a lehetõ legnagyobb mértékben megközelítse a játék."

Furcsa egy hozzaallas ez. Mi az hogy jogod van ahhoz hogy a te elvarasaid kielegitse egy jatek? Fizetsz erte, aztan vagy tetszik vagy nem.
Ha nem tetszett, a te bajod, de kotve hiszem hogy emiatt perre mehetsz es meg nyernel is 😊

Olyan ez mint barmilyen mas szellemi termek (film, zene, konyv) - nem csak a
keszitojen mulik hogy a vegen a vevonek fog e tetszeni vagy nem. Erre nincsen meroszam, mint mondjuk egy villanykorte eseten hogy ennek ekkora fenyereje kell legyen es ennyi ideig kell mukodjon.