Ötvös Tibor

Folytatódik az Elder Scrolls

Bár a Bethesda mostanában a Fallout világában merült el komolyabban, azért nem feledkezett meg a hírnevet meghozó Elder Scrolls szériáról sem.

Legalábbis a stúdió berkeiből kiszivárgott információk szerint a posztapokaliptikus játék és pár kiegészítőjének leprogramozása után visszatérnek a jó öreg Oblivionhoz és leghamarabb 2010 környékén visszatérhetünk a varázslók, tündék, törpék világába.



És hogy még ennyi se legyen elég a jóból, a Bethesda vezetői már korábban kijelentették, miszerint nem azért vettek meg egy ekkora nevet, mint a Fallout, hogy mindössze egy játékot készítsenek belőle. Ebből egyértelműen következik, hogy a Fallout 4 lehet az Oblivion 2 utáni produktumuk.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ForgerON #12
    Na végre egy jó TES-os hír. Abban reménykedem, hogy a következő rész visszatér a Morrowind féle arculathoz, legalábbis inkább arra hasonlítson, mint az Oblivionra. Az Oblivion számomra túl sklisés volt, és alig tartalmazta azt - új dolgok, meg nem ellensúlyozták -, ami miatt a Morrowind oly kedves volt számomra.
    No de mindenképpen optimistán, bizakodva várom, a következő rpg-t, amiben fps nézet (is) van!

  • galocza #11
    nos, a dwemerek eltűnt mer népcsoport (nem törpe!), de hagyományosan és helytelenül dwarfnak (törpe) is nevezik őket. elf népség, normál magasságú, bár szakállas. magyarázatként 3 verzió van:
    1. #8 uesp.net-es verziója: törpének a hajnalkor óriásai nevezték őket, akikhez képest kicsik voltak.
    2. félrefordítás: a dwe előtagot helytelenül "mélyben élő" helyett "alacsony"-nak fordították->dwarf/törpe. én ezt a variációt pártolom, mivel az első írástudatlan emberek a hajnalkor végén jelentek meg tamrielben, és valószínűtlen, hogy a dwemerek jellemzését épp az eltűnőfélben levő óriásoktól tanulták el, ahelyett, hogy a szemünek hittek volna.
    x. bethesdánál nem tudta a jobb kéz, mit csinál a bal, ezért az ellentmondó információk (oblivionban is volt jópár korábbi kánonnak ellentmondó dolog). vagy csak akartak a szabvány fantasyhez hasonló föld alatt élő, technológiában otthonos, bányászathoz-fémhez értő népet kreálni, és csöppet megkavarták a dolgokat házon belül.
    mondjuk a dwemerek alkímiában, mágiában is jeleskedtek, igazi reneszánsz merek, tudásszomjuknál csak az arroganciájuk nagyobb: nem mindenki gondolja úgy, hogy márpedig ő csinál sajáthasználatú istent 8). vagy ott az azura és a doboz novella...

    ha már szegény dwemerek előkerültek: én azt se bánnám, ha következő tes játékban visszatérnének, 1részt tamriel egyik legnagyobb rejtélye, mi is történt velük, másrészt a techmániákus dwemerekkel remek kis steampunkos világot lehetne csinálni.
    amúgy is vége a harmadik kornak, a negyedik szólhatna a technológia előretöréséről 8).
  • torcipepe #10
    magyarul??
    mind1.
  • galocza #9
    The most referenced possibility is that "Dwarf" is simply mistranslation of Dwemer, and that it's proper use is in the "Deep Folk" sense, but that Dwe was mistranslated by humans into "Short". Thus "Short Folk", or Dwarves.
  • cateran #8
    khmm
    * Aldmer (a.k.a. Elder Folk)
    * Altmer (a.k.a. High Elves)
    * Ayleid (a.k.a. Wild Elves, Heartland High Elves)
    * Bosmer (a.k.a. Wood Elves)
    * Chimer (a.k.a. Changed Folk)
    * Dunmer (a.k.a. Dark Elves)
    * Dwemer (a.k.a. Dwarves, or Deep Folk)
    * Falmer (a.k.a. Snow Elves)
    * Maormer (a.k.a. Sea Elves or Tropical Elves)
    * Orc (a.k.a. Orsimer, or Pariah Folk)
    Meric races use the term "Dwemer," which translates to "deep," "deep-counseled," or "secretive" people [2]. They are alternatively known as Dwarves, a term used by Imperials and possibly created by the giants, the Ehlnofey of the Velothi Mountains.
  • galocza #7
    csak nem törpe volt, hanem dwemer. nem alacsony volt, hanem dagadt.
    az egész dwarven-törpe marháskodás birodalmi történészek melléfogása, sikerült a mélyben élőt alacsonynak fordítani, ha jól emlékszem...
  • Szeszmester #6
    Morrowindben lehetett találkozni az utolsó élő törpével, Yagrum Bagarnnal.
  • galocza #5
    nem emlékszem ilyesmire, de könnyen meglehet. a tribunalban is volt egy őrült ürge, aki olyanokat jósolt, hogy megnyílnak oblivion kapui és a daedra ellepi tamrielt...
    én a magam részéről a nerevarine-vonalat szeretném, akavir/majomemberek/macskaemberek téma erősen kiaknázatlan, plusz lehetne vmi morrowindhez hasonló teljesen egyedi játszóteret összeütni. cyrodiil (oblivion) nekem nagyon standard fantasynek tűnt.
  • galocza #4
    na, pont ezt akartam. törpék nincsenek, nem is voltak tamrielben.
    a dwemerek (bár cuccaikat ledvarvenezik), nem azok, hanem egy mer (elf) klán volt.
  • Thaddeus #3
    Voltak benne törpék?