Ötvös Tibor

Uwe Boll játékot készít

Úgy tűnik Uwe Boll egyszerűen nem tud elszakadni a játékvilágtól. Miközben sorra készíti egységesen minősíthetetlen filmadaptációit, még van ideje egy saját FPS-t is készíttetni.
* Uwe Boll neve sikeres játékok (Bloodrayne, Dungeon Siege, Postal és hamarosan a Far Cry) iszonyatosan béna filmadaptációi révén vált híressé. Pedig a német direktor korábban képes volt valóban elgondolkodtató drámát is készíteni. Amikor kiderült, hogy legújabb, Tunnel Rats című háborús filmje nélkülöz minden játékalapot, sokan megkönnyebbülten sóhajtottak fel.



Ám ma kiderült, hogy a váltás mégsem sikerült tökéletesen, csupán a trend fordult meg. Ezúttal ugyanis Boll saját filmjéből készít egy játékot 1968 Tunnel Rats címen. Sajnos a játékról elég kevés infó látott napvilágot, ám ma kikerült egy trailer a netre, mely azért nem olyan meggyőző. A játék a film cselekményét követi majd és a vietnámi háborúba kalauzolja el a játékosokat. Az FPS elsősorban az úgynevezett "rókalyukakra" hegyezi ki a cselekményt és a játékot is. A megjelenés elvileg még az idén várható.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • craesh #20
    a videon látott grafikai szint szerintem max a Half-Life szinvonalát üti meg. Hangulat, játékmenet, élmény szempontjából viszont az sokkal jobb.

    Boll csak 10 évvel van lemaradva (1998-ban adták ki a HL-t) JA és mondtam már? azota van már HL2 is ... ő ezt bizonyára nem tudja, és Crysis-t sem látott.
  • Tinman #19
    Majdnem.
    Csakhogy egyszerűen fogták a Crysis motort és majdnem nulláról újra írták.
  • emp #18
    Postal film állat volt. Hétszer is elröhhentettem magam. Megszámoltam...
  • immovable #17
    epic fail
  • Komolytalan #16
    "2-3% az eredeti kódnak totál u.a. benne"
    Ez milyen már, kilóra kódot. Hát ha elég strukturáltan írták, az a 2-3% kb a függvények fejléce:-P De komolyan, 2-3% az olyan algoritmus, ami tök ugyanaz minden 3D engine-ben, mert nem lehet máshogy megcsinálni.
  • Derapo #15
    Szerintem nem olyan rossz.Talán az unreal engine-re emlékeztet a látvány így első blikkre.A crízist meg még megse néztem,de nemhiszem,hogy valaha megis fogom.
  • Fbn Lx #14
    hát éppen nem ronda, de a látványvilág engem sem fogott meg...
    elég mű
  • Tinman #13
    2-3% az eredeti kódnak totál u.a. benne, amúgy igen, nagyon alaposan átdolgozták.
  • bertino #12
    hát az nem cryengine...
  • bertino #11
    ronda.
    hát ez érdekes, ilyet még senki nem mondott rá :D