Ötvös Tibor
Háttérbe szorul a PC-s Unreal
Amint az várható volt, az Epic a következő Unreal résznél elsősorban a konzolosoknak próbál megfelelni, elképzelhető, hogy PC-re el sem készül.
Legalábbis ez vehető ki a cég alapítója és jelenlegi vezére, Tim Sweeney nyilatkozatából. A férfi elárulta, hogy bár igen hosszú és remélhetően fényes karrier áll még az Unreal III technológia előtt, ők azonban már a következő motorra összpontosítanak. Ez konzol-exkluzív lesz, vagyis a következő generációs PlayStation, Xbox és Nintendo masinára lesz belőve.
A PC-s verzió csak ezután kerülhet szóba. Ez valószínű az Unreal Tournament III számítógépes sikertelenségének köszönhető, melyből ha nem lett volna PS3-as verzió, bizony csúnyát hasalt volna a pénztáraknál. Így azonban a héten átlépte az egymilliós eladott példányszámot.
Ez természetesen még a távoli jövő, hiszen a jelenlegi generációban még simán van 3-4 év.
Legalábbis ez vehető ki a cég alapítója és jelenlegi vezére, Tim Sweeney nyilatkozatából. A férfi elárulta, hogy bár igen hosszú és remélhetően fényes karrier áll még az Unreal III technológia előtt, ők azonban már a következő motorra összpontosítanak. Ez konzol-exkluzív lesz, vagyis a következő generációs PlayStation, Xbox és Nintendo masinára lesz belőve.
A PC-s verzió csak ezután kerülhet szóba. Ez valószínű az Unreal Tournament III számítógépes sikertelenségének köszönhető, melyből ha nem lett volna PS3-as verzió, bizony csúnyát hasalt volna a pénztáraknál. Így azonban a héten átlépte az egymilliós eladott példányszámot.
Ez természetesen még a távoli jövő, hiszen a jelenlegi generációban még simán van 3-4 év.