Németh Szabolcs

The Day - MMO Cryengine 2 alapokon

A koreai illetőségű Reloaded Studios már szeptemberben jelezte, hogy egy izgalmas MMO-n dolgozik. A mai nap során további információk jutottak a birtokunkba.

A projekt immáron nevet is kapott. Ezentúl The Day-ként hivatkozunk majd az a programra. A játék története szerint az emberiség felfedez egy párhuzamos világot a jelennel, és a nap hőseinek a két világ között járkálva kell rendet tenniük, mert a gonosz nem alszik, és bármikor az életükre törhet. Mindezt nagyon óvatosan, hiszen a múltbéli cselekvések közvetlenül kihatnak a jelenre.

Klikk ide! Klikk ide!

Az egyelten bibi az egészben az, hogy a srácok nem szeretnék elsietni a fejlesztést, és ha hinni lehet a híreknek, akkor 2010-re datálják a The Day-t, ami azért nem a szomszédban van. Még az is lehet, hogy egy hónapban jelenik meg a Duke Nukem Foreverrel?

The Day

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Matyóhímzés #19
    "Egyébként ilyen képi elképzelések mellett valóban csak 2010-ben lesz vas, ami ezt meghajtja"

    "amúgy hát nem tudom, el sem bírom képzelni, hogy ilyen grafikát 30+ fps-sel, még ha 2010 környékén is fogunk tudni lazán nézegetni"



  • magyarvok #18
    Sztem akkor már egyszerűbb lenne elérni, hogy legyen európai szerver is :D
  • kow83 #17
    Ki gondolta, hogy nem az? :D:D:D
  • LowEnd #16
    a földkéreg vastagsága 30-50km. Láván úszik. Úgy képzeld el, mint az alma és a héja, ahol az almahéj szilárd, a többi folyékony. Szóval nem tudsz egyenesen lyukat fúrni kínáig :)
  • Cat 02 #15
    akkor átfúrjuk a földet :(
  • LowEnd #14
    hiába hűznak ki egy méter átmérőjű optikai kábelt, Koreában akkor se lesz 10-es pinged... Korea ide kb 6000 km, oda vissza 12000, cirka egy az üvegben ugye nem is megy 300e km/s-al a fény, szóval inkább 1/20-1/10 másodperc, azaz 50-100-as ping az elméleti határ.
  • Matyóhímzés #13
    Csak nekem tunt fel, hogy ezek concept artok? ......
  • Sanyix #12
    Pedig ez minden mmo-ban így van. Ha a múltban eldroppoltál egy drága cuccot, akkor a jelenben már nincs meg :D
  • magyarszurke #11
    ha gépezés előtt nem kajálok ezt most én írtam volna ide
    szinte szó szerint ezt:D

    "a múltbéli cselekvések közvetlenül kihatnak a jelenre. "
    Ha ezt jól megsinálják(amit kétlek) akkor eggyel bővül az MMO-k rajongótábora
  • gplay #10
    Nem tom miért kell a graffal foglalkozni ennél a játéknál. Ezek a képek szép művészi rajzok. Grafikának hulladék lenne, mert a messzi dolgozk és távoli kis tárgyak csak elmosódott pacák.