Németh Szabolcs
Az Epic nem tervez Unreal 3-at
Tim Sweeney és csapata meglepte a Quake látványvilágához szokott piacot, amikor fellibbentették a fátylat az Unrealról. Onnantól kezdve két komoly FPS "álmodó" volt jelen a kategóriában, az id Software, és az Epic.
1998-ban hatalmas érdeklődés fogadta az Unrealt, amely történetében és megvalósításában is alternatívát nyújtott a Quake-et annyira nem szívlelőknek. A kedvező fogadtatásnak hála az Unreal nem maradt árva, hanem Awakening névvel folytatódott. A második résszel grafikailag hatalmasat pörköltek oda John Carmackéknak, akik egy ideig nem találtak fogást az Unreal 2 motorján. A folytatás megérkezése óta is eltelt már néhány év, de Mark Rein az Epictől egy interjúban teljesen egyértelműen kijelentette, hogy nem dolgoznak az Unreal 3-on, és egyelőre nem is tervezik a "régi" név felelevenítését.
Az Epic persze nem ül a babárjain, mindössze arról van szó, hogy a Gears of War, valamint az Unreal Tournament 3 a fejlesztők teljes kapacitását lekötik.
1998-ban hatalmas érdeklődés fogadta az Unrealt, amely történetében és megvalósításában is alternatívát nyújtott a Quake-et annyira nem szívlelőknek. A kedvező fogadtatásnak hála az Unreal nem maradt árva, hanem Awakening névvel folytatódott. A második résszel grafikailag hatalmasat pörköltek oda John Carmackéknak, akik egy ideig nem találtak fogást az Unreal 2 motorján. A folytatás megérkezése óta is eltelt már néhány év, de Mark Rein az Epictől egy interjúban teljesen egyértelműen kijelentette, hogy nem dolgoznak az Unreal 3-on, és egyelőre nem is tervezik a "régi" név felelevenítését.
Az Epic persze nem ül a babárjain, mindössze arról van szó, hogy a Gears of War, valamint az Unreal Tournament 3 a fejlesztők teljes kapacitását lekötik.