Németh Szabolcs

Sudden Strike 3 képek érkeztek

A Sudden Strike sorozat hallatán sokaknak kellemesen eltöltött órák rémlenek fel. Számukra örömhír, hogy a Sudden Strike 3: Arms for Victory-t javában fejlesztik.

Természetesen ígéretekkel most is tele van a padlás. Gyönyörű DirectX-es grafika, átdolgozott HUD, izgalmas küldetések földön, vízen, levegőben, ismert második világháborús csaták hű lemodellezése, és még egy rakat fogadalom szerepel a fejlesztők neve alatt.

Számokra lefordítva több ezer egység, több száz prototípus, extrém nagy térképek (8 * 8 km), dinamikus fénykezeléssel megszórt 3D-s motor, okos mesterséges intelligencia, és az eredeti Sudden Strike hangulat megőrzésével bódítanak minket.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Persze nem kizárt, hogy ezek meg is valósulnak, de mostanság nem egyszer, és nem is kétszer pofára estünk már, ezért kizárólag nyugtával dicsérjük a napot.

Sudden Strike

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • feamatar #14
    egyébként meg ha 3d és vérstratégia akkor Combat Mission széria
  • feamatar #13
    jah;szerintem sincs sok realitás a CoHba, de a Sudden Strike gyalogsága nevetséges volt. A CoHban pont azt szeretem, hogy a gyalogság sokkal életképesebb mint az előbbibe. Pl a szovjet fronton levő harcok mutatták meg mennyire veszélyes lehet a gyalogság a harckocsikra. Ha igazán realisztikus játékmenetet akarunk akkor a tankok se 2 méterről lőtték volna egymást. Mindazonáltal a CoHban olyan finomságok mint az egységek saját intelligenciája, a squad szintű vezérlés, a harcjárművek megvalósítása stbstb bőven a Sudden Strike széria fölé emelik a játékot, legalább is szvsz.
  • Vorpal #12
    Nevetséges - 3Ft ot adok érte
  • Molnibalage #11
    Mondom én csak a DEMO-val játszottam. Már csak ennyi emlékem van belőle. Nincs időm játékokkal játszani. Amivel játszok azt is inkább csak moddolom vagy manualt írok hozzá vagy videoklippet készítek vele.
  • m4G1c #10
    "A CoH-ben erőlködés nélkül kaptam szét a harcjárműveket."

    ha gyalogsággal tetted, akkor nekem is kéne egy ilyen special ability, mert valahogy nem így működik nálam a dolog :) van hozzá vagy 4 peccs, amit érdemes feltenni. utána egész más a helyzet.
    mondjuk a gyalogság tényleg halhatna könnyebben, mert még így is kissé el van tájolva a rendszer. ezen kívül szerintem nagyon kóser játék.
  • Molnibalage #9
    Ezzel is csak egyetérteni tudok. Elékpesztő, hogy mégis lesz 3. része. Nem buktak bele két ilyen játékba?
  • Molnibalage #8
    Jaja. Bár én csak a DEMO-val játszottam, de röhejes volt. Ott ahol csak gyalogság van és megindult egy harckocsi ott túl sokat nem lehetett tenni. A CoH-ben erőlködés nélkül kaptam szét a harcjárműveket.
  • JTBM #7
    A Company of Heroes-ban az égadta egy világon semmi realítás nincsen... Remek játék, de a valósággal köszönő viszonyban sem áll.

    A Sudden Strike-ban 1-2 bekapott golyó megöli a katonát, ahogy az életben is történik. De pl. nincsen benne a Close Combatban egyedül alkalmazott látási és rejtőzködési képesség.

    A valaha írt legjobb taktikai játék tényleg a Close Combat. Ha kiadnának egy mai grafikával felszerelt verziót, azzal el tudnék játszani egy ideig...
  • feamatar #6
    nem értettem sose mért övezi ekkora hype a korábbi részeket, a leggyengébb játkok közt vannak amivel eddig játszottam.
    Kezdve a túl könnyen haló gyalogosokig, a gyenge irányításon át, az unrealisztikus játékmenetig bezátólag tele volt hibákkal a cucc...
    Ha már real time akkor Company of Heroes, abban több a realitás...
    Ha meg tényleg komoly cucc kell akkor Close Combat
  • JTBM #5
    Az első két résszel nagyon jókat játszottam egy haverral multiban.

    A legnagyobb hibája az ilyen nagy egységszámmal dolgozó játékoknak, hogy a mikro túl sok. El tudnám képzelni, hogy kapnék mondjuk 4-5 tábornokot, akikhez hozzárendelnék 100-200 egységet és azzal kellene nekik bevédeni egy területet.

    Tudom, hogy az AI nem a legjobb stratéga, de annál jobb, mint hogy az összes egység bambán áll és a támadó human player egyenként kiszedi őket...