Németh Szabolcs
Hard to be God - ördög vagy angyal
Egyik korábbi írásunkban már bővebben beszámoltunk az Akella akció-RPG-ről, ám ma újabb információk láttak napvilágot.
A számos friss tudás mellé néhány képet is mellékeltek a fejlesztők, hogy azért valamilyen fogalmunk legyen, hogy hol is tart a 2008 januárjában megjelenő Hard to be God fejlesztése. A megjelenési dátumból kifolyólag a srácok biztosan elcsúsztak, ugyanis néhány hónapja még karácsony előtti megjelenésről prédikáltak nekünk.
A Hard to be God egy középkori, anarchista városban, Arcanarban játszódik. A lakók között egy magasan képzett diplomáciai, és harci érzékkel is megáldott kém settenkedik (mi). A halandó számára még nem is létező fegyverzettel felszerelkezve figyeli a város utcáit, a négy fal között történő eseményeket, hogy az anarchista világ gondjainak utánajárva megoldja azokat. Mindeközben végig ügyelnie kell arra, hogy ne "ismerjék" fel, hiszen különleges képességei révén hamar az ördögöt látnák benne.
Nem lineáris játékmenet, összesen négy különböző végszó, innovatív, és rendkívül komplex, mégis egyszerűen kezelhető harcrendszer, több mint kétszáz fegyver. Dinamikus napszak váltakozás, NPC-k sokasága vár ránk, ha 2008 januárjában levesszük a polcról a Hard to be God-ot.
Akella
A számos friss tudás mellé néhány képet is mellékeltek a fejlesztők, hogy azért valamilyen fogalmunk legyen, hogy hol is tart a 2008 januárjában megjelenő Hard to be God fejlesztése. A megjelenési dátumból kifolyólag a srácok biztosan elcsúsztak, ugyanis néhány hónapja még karácsony előtti megjelenésről prédikáltak nekünk.
A Hard to be God egy középkori, anarchista városban, Arcanarban játszódik. A lakók között egy magasan képzett diplomáciai, és harci érzékkel is megáldott kém settenkedik (mi). A halandó számára még nem is létező fegyverzettel felszerelkezve figyeli a város utcáit, a négy fal között történő eseményeket, hogy az anarchista világ gondjainak utánajárva megoldja azokat. Mindeközben végig ügyelnie kell arra, hogy ne "ismerjék" fel, hiszen különleges képességei révén hamar az ördögöt látnák benne.
Nem lineáris játékmenet, összesen négy különböző végszó, innovatív, és rendkívül komplex, mégis egyszerűen kezelhető harcrendszer, több mint kétszáz fegyver. Dinamikus napszak váltakozás, NPC-k sokasága vár ránk, ha 2008 januárjában levesszük a polcról a Hard to be God-ot.
Akella