Németh Szabolcs
A BioShock alig talált kiadót magának
Szinte hihetetlen, hogy egy olyan figurának, mint az Irrational Games (most már 2K Boston) fejének, Ken Levinenek két évig kiadóról kiadóra kellett járnia azért, hogy idén megjelenhessen a BioShock.
A System Shock 2 sikertelensége után ugyanis senki nem vállalta a rizikót. Ken elmondása szerint volt olyan, aki így rimánkodott. "Jaj ne, még egy ilyen lövöldözős, amelyből csak 250 000 darabot adnánk el." Nos igen, a játékipar ezért is tart ott, ahol tart. Szerencsére a Take 2 látott fantáziát a játékban, és Joe McDonagh, a 2K Boston (korábban Irrational Games) munkatársa szerint nagyon jól döntött a kiadó.
"Az a baj, hogy senki nem mer kockáztatni. Túlságosan óvatos a piac, ezért is válik egyhangúvá. A fejlesztőcégek csakis olyan játékokba fektetnek energiát, amit tuti el tudnak majd passzolni. Eközben számos fantasztikus program sikkad el. Ez történt a BioSchock-kal is majdnem, de a játék be fogja bizonytani a sok kétkedőnek, hogy helye van a piacon."
BioShock
A System Shock 2 sikertelensége után ugyanis senki nem vállalta a rizikót. Ken elmondása szerint volt olyan, aki így rimánkodott. "Jaj ne, még egy ilyen lövöldözős, amelyből csak 250 000 darabot adnánk el." Nos igen, a játékipar ezért is tart ott, ahol tart. Szerencsére a Take 2 látott fantáziát a játékban, és Joe McDonagh, a 2K Boston (korábban Irrational Games) munkatársa szerint nagyon jól döntött a kiadó.
"Az a baj, hogy senki nem mer kockáztatni. Túlságosan óvatos a piac, ezért is válik egyhangúvá. A fejlesztőcégek csakis olyan játékokba fektetnek energiát, amit tuti el tudnak majd passzolni. Eközben számos fantasztikus program sikkad el. Ez történt a BioSchock-kal is majdnem, de a játék be fogja bizonytani a sok kétkedőnek, hogy helye van a piacon."
BioShock