SG.hu
Konzolokra is készül a The Sims
Az Electronic Arts bejelentette, hogy fejlesztés alatt áll a MySims, amelyet a kasszasikernek számító The Sims sorozat fejlesztői kifejezetten a Wii és a Nintendo DS platformokra alkotnak meg.
A cég közleménye szerint a MySims szeszélyes karakterekből álló szereplőgárdát vonultat fel, továbbra is felsorakoztatva mindazokat a jellemzőket, amelyek a Sims játékosokat mindig is elbűvölték: a kreativitást, a testreszabási lehetőségeket és a klasszikus nyílt végű játékmenetet. A játékosok először létrehozzák saját, egyéni stílusukat és beállítottságukat tükröző Sim-jüket. A lehetőségek tárháza végtelen a copfoktól és baseball sapkáktól egészen a raszta- vagy mohikán-frizuráig, a stílus pedig elüt az eddig megjelent valamennyi Sims játéktól.
A hagyományos Sims játékmenetet a Wii és Nintendo DS platformokat újraértelmező MySims a játékost egy olyan rendezetlen városba helyezi, ahol az egyszerűen használható és egyedi vezérlőknek köszönhetően mindent kedvük szerint átalakíthat. Bár a város nagyon le van pukkanva, a játékos élettel töltheti meg azt, ha úgy akarja. A játékosok különféle építőelemeket, egyedi mintázatokat és eszközöket használva bútorokat és háztartási eszközöket tervezhetnek, új otthonokat és irodákat teremthetnek, vagy akár átszabhatják az egész MySims táj arculatát is.
A város felfedezése és fejlesztése során a játékosok megismerkedhetnek az olyan elkötelezett ’őslakosokkal’, mint amilyen a mindig elfoglalt polgármester, Rosalyn P. Marshall vagy Buddy, a világ legrestebb szállodai londinere. Ahogy a dolgok fejlődésnek indulnak, változatos jelöltekkel és színes egyéniségekkel futhatnak össze, akik közül kiválaszthatják a későbbi lakosokat. És vajon ők Gino Delicioso, az olasz séf számára építenének egy éttermet vagy inkább Ocean Breeze jógastúdióját alapítanák meg szívesebben?
Mindenki tervezővé válik a MySims játékban. Minden sikeresen elvégzett feladat, kezdve Gino új pizzasütő kemencéjének megépítésétől egészen Buddy forgalmas szállodája új tetőszerkezetének kicsinosításáig, hozzájárul a város fejlődéséhez. Ahogy a város egyre újabb területekre terjeszkedik, a játékosok speciális építő- és díszítőelemekre valamint mintázatokra tehetnek szert egyedi alkotásaik további testreszabásához. A bútorok, az épületek és az egész város megjelenése, és minden döntés hatással van a lakosság és a látogatók érzéseire, véleményére és viselkedésére.
"Azt akarjuk, hogy a MySims olyan kreatív játékélményt biztosítson, amilyen eddig nem volt tapasztalható videojáték-rendszereken" - mondta Tim LeTourneau, a projekt vezetője. "Azáltal, hogy a MySims környezetben a játékosok kezébe adjuk az eszközöket egy kedvük szerint való, valóban tetszés szerinti világ megalkotásához, azt az elképzelést kívánjuk megerősíteni, miszerint maguk a játékosok hozzák létre a varázslatot." A MySims 2007. őszén lesz elérhető a Wii és Nintendo DS platformokon.
A cég közleménye szerint a MySims szeszélyes karakterekből álló szereplőgárdát vonultat fel, továbbra is felsorakoztatva mindazokat a jellemzőket, amelyek a Sims játékosokat mindig is elbűvölték: a kreativitást, a testreszabási lehetőségeket és a klasszikus nyílt végű játékmenetet. A játékosok először létrehozzák saját, egyéni stílusukat és beállítottságukat tükröző Sim-jüket. A lehetőségek tárháza végtelen a copfoktól és baseball sapkáktól egészen a raszta- vagy mohikán-frizuráig, a stílus pedig elüt az eddig megjelent valamennyi Sims játéktól.
A hagyományos Sims játékmenetet a Wii és Nintendo DS platformokat újraértelmező MySims a játékost egy olyan rendezetlen városba helyezi, ahol az egyszerűen használható és egyedi vezérlőknek köszönhetően mindent kedvük szerint átalakíthat. Bár a város nagyon le van pukkanva, a játékos élettel töltheti meg azt, ha úgy akarja. A játékosok különféle építőelemeket, egyedi mintázatokat és eszközöket használva bútorokat és háztartási eszközöket tervezhetnek, új otthonokat és irodákat teremthetnek, vagy akár átszabhatják az egész MySims táj arculatát is.
A város felfedezése és fejlesztése során a játékosok megismerkedhetnek az olyan elkötelezett ’őslakosokkal’, mint amilyen a mindig elfoglalt polgármester, Rosalyn P. Marshall vagy Buddy, a világ legrestebb szállodai londinere. Ahogy a dolgok fejlődésnek indulnak, változatos jelöltekkel és színes egyéniségekkel futhatnak össze, akik közül kiválaszthatják a későbbi lakosokat. És vajon ők Gino Delicioso, az olasz séf számára építenének egy éttermet vagy inkább Ocean Breeze jógastúdióját alapítanák meg szívesebben?
Mindenki tervezővé válik a MySims játékban. Minden sikeresen elvégzett feladat, kezdve Gino új pizzasütő kemencéjének megépítésétől egészen Buddy forgalmas szállodája új tetőszerkezetének kicsinosításáig, hozzájárul a város fejlődéséhez. Ahogy a város egyre újabb területekre terjeszkedik, a játékosok speciális építő- és díszítőelemekre valamint mintázatokra tehetnek szert egyedi alkotásaik további testreszabásához. A bútorok, az épületek és az egész város megjelenése, és minden döntés hatással van a lakosság és a látogatók érzéseire, véleményére és viselkedésére.
"Azt akarjuk, hogy a MySims olyan kreatív játékélményt biztosítson, amilyen eddig nem volt tapasztalható videojáték-rendszereken" - mondta Tim LeTourneau, a projekt vezetője. "Azáltal, hogy a MySims környezetben a játékosok kezébe adjuk az eszközöket egy kedvük szerint való, valóban tetszés szerinti világ megalkotásához, azt az elképzelést kívánjuk megerősíteni, miszerint maguk a játékosok hozzák létre a varázslatot." A MySims 2007. őszén lesz elérhető a Wii és Nintendo DS platformokon.