Németh Szabolcs

A Silverfall is bearanyozódott

Örömteli hírrel fogadott minket a Monte Cristo. A sokak által nagyon várt akció-RPG fejlesztése befejeződött és egy hónap múlva a boltokban a program.

A nagy örömtánc mellett azért meg kell hallani a kritikus hangokat is, hiszen a játékos társadalom nincsen kibékülve a Flashpoint alkotással. Az időközben kiadott demó után sokan "nekiestek" a fejlesztőknek, hiszen az igazi, minőségi akció-RPG-nek nyomát sem látni a programban. Nos, dönteni nem a mi tisztünk, de a külföldi és a hazai fórumokon nem véletlenül zendülnek az emberek.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

A Silverfall március 9-én kerül a boltok polcaira, és akinek mégis tetszett a demó, az nyugodtan vegye meg.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Devil_Gy #12
    "Már csak egy dologra lennék kiváncsi: mindezek után mi a fészkes fenének kell ebbe a szánalmas játékba Ageia fizika?!?!"

    Ez benne a poén. 1 kis móka ami sztem még jó is. A Grafika meg szerintem nagyon jóra sikeredett. Fantasy játék fantasy grafikával.
    Halálozásról meg --> loverman ;)
  • Indigo #11
    Amennyit én Diablóztam... ^^
  • Loverman #10
    a diabloban pont így működött az elhalálozás mellesleg... de mind1
  • psishock #9
    ...
  • Loverman #8
    Severance: Blade Of Darkness rulez!
  • Indigo #7
    Ja, az elhalálozás témájához tegyük hozzá, hogy lehet életbiztosítást kötni (), ami annyit jelent, hogy a goblin, akivel megkötöttük az ún. életbiztosításunkat, halálunk után valahogy utánunkvarázsolja a cuccainkat, nem kell érte visszaslattyogni. Elég érdekes ötlet... de inkább nem kommentálom...
  • Indigo #6
    Ez a játék tényleg egy überfos lett! (Gondoltam kipróbálom, annyira nem lehet rossz, mint azt sokan írják, ismeretlenül meg nem kritizálok semmit)

    Kezdeném a grafikával, ami nálam sem elsődleges szempont, de ez egyenesen ocsmány. Az állóképeken tényleg jópofa ez a cellshading-es grafika, de kipróbálva a játékot, azt kell mondjam, hogy összességében nagyon gyenge lett (pedig a anno a XIII-ban nagyon profin megcsinálták ezt a rajzfilmes grafikát). Ráadásul a rajzfilm jelleg szinte csak a karakterekre vonatkozik, a környezetet meg sem próbálták hozzájuk igazítani, így egy elég eklektikus és jellegtelen maszlag lett a végeredmény. Ezt leszámítva 5-6 évvel ezelőtt még szép is lehetett volna a játék... :) De 2007-et írunk, és ma már amatőrök is képesek ennél sokkal szebbet csinálni. De a legnagyobb baj, hogy a grafika - azon felül, hogy nem szép - még csak nem is funkcionális, abban az értelemben, hogy nem igazán ad a játékhoz semmilyen hangulatot. Nem úgy mint a Gothic, aminek a grafikája szintén nem nevezhető egetrengetően szépnek, mégis micsoda fantasztikus hangulatot tud teremteni.

    Ok, de mivel a grafika nem fontos, nézzük a többit. Mindenféle bevezetőt és ráhangolódást mellőzve, az első küldetésünk a város körül ólálkodó (és a semmiből előtünő...) zombik legyakása lesz. Na már itt elment a kedvem az egésztől... A sztori egyébként elég sablonosan és unalmasan indul, nem tudom később milyen lesz, de az már mindegy is, mert az első benyomás alapján uninstall lesz a vége. Játékmenet tekintetében ez egy Diablo. Hent-hent-hent. Közben mindenhol xp-k szállnak fölé a zombik és egyéb ellenflek testéből, hogy aztán szintet lépve majd erősebb zombikat gyakhassunk le. Izgalmasan hangzik, ugye?

    A legszebb az egészben (és majdnem lefordultam a székből a röhögéstől) az elhalálozásunk körülményei. Amikor ugyanis gyengének bizonyultam három zombival és három "köpködő" növénnyel szemben, akkor visszakerültem a táborba, meztelenül (!!), egy szál gatyában... LOL! A felszerelésért és a ruháimért pedig vissza kellett baktatni a vereség helyszínére, persze mondanom sem kell, az ellenség ugyanott állt egy helyben, rám várva, én meg ugyebár fegyver és felszerelés nélkül épphogy el tudtam menekülni... Na itt már nem tudtam hogy sírjak-e vagy nevessek ezen a hatalmas ötleten...

    Már csak egy dologra lennék kiváncsi: mindezek után mi a fészkes fenének kell ebbe a szánalmas játékba Ageia fizika?!?! Hogy szegény zombik egyetlen kardcsapástól 20 métert tudjanak repülni? Vagy hogy a Ghoul nevezetű trollszerű teremtmények ilyen kifordult testhelyzetet tudjanak felvenni haláluk után? MEGALOL!

    Na jó, nem szapulom tovább a játékot, pedig jónéhány nevetséges hibát tudnék még említeni, de nagyjából már felvázoltam az összképet.
  • Morden23 #5
    űSzerintem kifejezetten jópofa ez a rajzfilm-szerű grafika, annak ellenére, hogy alaphangon nem kevelem az ilyesmit.

    Más kérdés, hogy egy RPG-nél kb. harmadlagos-negyedleges a grafika.
  • gyuri12 #4
    tehát sztem nem kellett volna kiadni a demót,mert így csak kevesebben fogják megvenni:)
  • gyuri12 #3
    ránézésre sztem is...szar!!!