Németh Szabolcs

Rainbow Six: Vegas - nézzük a fegyvereket!

A Rainbow Six: Vegas-ból nem is olyan rég már közöltünk néhány képet. Most a játékban fellelhető fegyvereket nevezzük meg.

Természetesen nem hasra ütéssel tesszük mindezt, hanem a fejlesztők által közzétett információhalmaz segítségével. A még az idén érkező taktikai FPS-ben mindenki megtalálhatja a számításait, hiszen több tucat fegyver közül válogathat.

Pisztolyok: MK23, USP40, Gock18, Desert Eagle
Automaták: MP5, MP7A1, UMP45, P90, MP9, MAC11
Puska: SCARC-H CQC, M8, AUGA3, G3KA4, 552C, G36C, MTAR21
Duplacsövű/vadászpuka: M3, SPAS12, 870MCS, XM26-LSS
Távcsöves puska: PSG1, M40A1, SV-98, Scout Tactical)
Könnyű gépfegyverek: MK46, 21E, M249SPW, MG36

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A végére még egy jó hírt tartogatunk. Nemhivatalos értesülések szerint novemberben demót is láthatunk a RS: Vegas-ból.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • sftomee #25
    Hát az előző Rénbó elég gáz volt szvsz...nemtom ki hogy van vele. Idiota AI szörnyü graf...
  • Sith #24
    Miért van az hogy az uj játékokban szinte csak a grafikában nyilvánul meg a fejlődés? Minden másban jó esetben maradnak az elmult évek szintjén... vagy csak vissza fejlödnek?
    Egyébként nekem bejött a SWAT is bár néha ott is hülye volt az AI ahogy a R6 tul agresziv ugye itt ált nem cél élve elfogni a csunyákat a SWAT-ban néha tul sokat tökörésznek és halott rendörök lesznek a végeredmény.

  • Ma2ska #23
    A nextgen konzolokkal, pl 360 illik monitoron vagy HDTV n játszani, ezért eza felvetés mára nem érvényes.
  • psishock #22
    glow az kb bloom úgyhogy ok, a dof az más, de a mosott képekért a texture filtering is igen felelős azért ;). A többivel ellentétben viszont az aa alapvetően nem pusztítja hanem éppen javítja a minőséget, egész "impressive" képet tud adni már akár 4x vagy esetleg 6x.
  • Sadist #21
    Azért annyit beírhatnátok, hogy "köszi, hogy szóltál, a hibát javítottuk". Nem csak kitörölni más üzenetét.
  • m4G1c #20
    Texture filtering. Ez a texelekeket keni el jobban.
    A fűrészfogas éleket az anti-aliasing. Amit Fikusz
    kérdez,az nyilván a glow/dof effekt.
  • psishock #18
    "texture filtering", esetleg enyhe
    "bloom". Elméletileg arra jó, hogy elmossa a szörnyen kidolgozatlan textúrákat, így nem tûnik fel a silány munka. A számítógép képernyője éles és itt könnyen ki lehet venni a hibákat, ellenben a tv-kével ahhol pl szörnyen mosott képet kapsz eleve. (konzolokon pl egyszerûen nem tûnik fel a minőségtelen grafika, mivel tv-n tolod, de nézz csak meg egy akármilyen PC portot). Szóval ezekkel az effektusokkal kb olyan tv hatást kapunk (vagyis "szebbé" szeretnék tenni).
  • Goth #17
    mert igaz hogy csúnyább, de jobban eszi a gépet, és ez a hardvergyártók szempontjából jó.
  • Goth #16
    resettel D:
  • Adam II #15
    És CTRL+ALT+DEL-el lép ki a futó játékból