25
-
sftomee #25 Hát az előző Rénbó elég gáz volt szvsz...nemtom ki hogy van vele. Idiota AI szörnyü graf... -
Sith #24 Miért van az hogy az uj játékokban szinte csak a grafikában nyilvánul meg a fejlődés? Minden másban jó esetben maradnak az elmult évek szintjén... vagy csak vissza fejlödnek?
Egyébként nekem bejött a SWAT is bár néha ott is hülye volt az AI ahogy a R6 tul agresziv ugye itt ált nem cél élve elfogni a csunyákat a SWAT-ban néha tul sokat tökörésznek és halott rendörök lesznek a végeredmény.
-
#23 A nextgen konzolokkal, pl 360 illik monitoron vagy HDTV n játszani, ezért eza felvetés mára nem érvényes. -
#22 glow az kb bloom úgyhogy ok, a dof az más, de a mosott képekért a texture filtering is igen felelős azért ;). A többivel ellentétben viszont az aa alapvetően nem pusztítja hanem éppen javítja a minőséget, egész "impressive" képet tud adni már akár 4x vagy esetleg 6x. -
#21 Azért annyit beírhatnátok, hogy "köszi, hogy szóltál, a hibát javítottuk". Nem csak kitörölni más üzenetét. -
m4G1c #20 Texture filtering. Ez a texelekeket keni el jobban.
A fűrészfogas éleket az anti-aliasing. Amit Fikusz
kérdez,az nyilván a glow/dof effekt. -
#18 "texture filtering", esetleg enyhe
"bloom". Elméletileg arra jó, hogy elmossa a szörnyen kidolgozatlan textúrákat, így nem tûnik fel a silány munka. A számítógép képernyője éles és itt könnyen ki lehet venni a hibákat, ellenben a tv-kével ahhol pl szörnyen mosott képet kapsz eleve. (konzolokon pl egyszerûen nem tûnik fel a minőségtelen grafika, mivel tv-n tolod, de nézz csak meg egy akármilyen PC portot). Szóval ezekkel az effektusokkal kb olyan tv hatást kapunk (vagyis "szebbé" szeretnék tenni). -
Goth #17 mert igaz hogy csúnyább, de jobban eszi a gépet, és ez a hardvergyártók szempontjából jó. -
Goth #16 resettel D: -
#15 És CTRL+ALT+DEL-el lép ki a futó játékból -
Fikusz Kukisz #14 Segítsetek egy kérdés megválaszolásában légyszíves.
Miért van az, hogy a legtöbb új játékban amolyan álomszerű effect, illetve valamilyen kis elkenést alkalmaznak a grafikában???
Ezeken a képeken is látható! (a GRAW-ban is stb.)
Szóval miért? -
katz #13 Gondolkodni? Jah, csak aztan mindig keresztbetesz neked a jatek az idiota AI-val. Az elozo 3 reszben valahogy egy csepp fejlodest nem lattam az AI tekinteteben. A Splinter Cellnel legalabb normalisan megcsinaljak a scriptelest es nincs az az erzesed, hogy egy csirkefarmon lovoldozol, de az osszes tobbi tom clancy nevevel femjelzet jatek instalalasanal mer elore szamitok az ostoba ellenfelekre/csapattarsakra. Kar hogy ebben a kategoriaban egyelore nincs mas, de Karacsonyra vegre lehet nyomni az ArmA-val. -
#12 Szerintem jó lesz, az UBI val párhuzamosan a RS sorozat is fejlődött, a végefele már egész jó lett, szerintem ez lesz a legjobb mind küzül. -
#10 lol, shift+del-lel törölsz programokat?:D -
#9 Jah hát igen, ebben a játékban gondolkodni kell, nem csak minél több golyót ellőni, minél rövidebb idő alatt, minél nagyobb fegyverből. -
#8 Ha végígjátszottam volna valamennyit akkor nem fikáznám! Párat elkezdtem, de baromira felidegesített és ment a SHIFT+DEL kategóriába! Ennyi! De a S.W.A.T. sokkal jobban bejött és lekötött! -
Sith #7 A Raven Shieldig nem volt baj vele szvsz ahogy ezt már néhányszor kifejtettem -
#6 Mindet végigjátszottad, kiegészítőkkel együtt, vagy ez csak szimplán egy fikázó szubjektív vélemény? -
#5 Automata = géppisztoly
Puska = gépkarabély
Duplacsövű/vadászpuska = sörétes puska
Távcsöves puska = mesterlövész puska
Könnyű gépfegyver = könnyű géppuska
A pisztoly legalább helyes. A cikkíró olvasgassa kicsit Cifu cikkeit is :)
HK meg pwnzor, mint mindig :) -
#4 Mindenképpen egy gagyi játék marad! Hulladék volt mindegyik elődje! Ha nem is minden szempontból, de az AI-ból mindenképpen! Cső! -
gyuri12 #2 hát én sztem BFG nem,de rakétavető az biztos lesz... -
Sith #1 Tul kép annyira nem hoz lázba...
az elöző részt elnézve a fegyverek közé lassan felvehetik a BFG-t is :(