Németh Szabolcs
Two Worlds - a szokásos szöveg
Érthetetlen, hogy miért van az, hogy szinte az egyik fejlesztőgárda sem tudja magát az előzetesen kiadott megjelenési időponthoz tartani.
A késési hullám most a Two Worlds-öt érte el, amit Miroslaw Dymek a Reality Pump technikai igazgatója a szokásos mézes-mázas szöveggel indokolt: "A Two World egy mérföldkő a cég életében. Azt szeretnénk, ha a játékosok legalább annyira jól szórakoznának a játékkal, mint mi tesszük azt a fejlesztés közben, Ezért nem tesszük ki magunkat időmegszorításnak és így teljes mértékben a munkánkra tununk koncentrálni."
A szöveg mögött a tartalom kb. ennyit tesz: A Zuxxez Entertainment, a játék kiadója még nem elégedett a programmal, ezért eltolja az év végéig az RPG-t. Persze a Zuxxeznél is szeretnek udvariasak lenni: "Azt szeretnénk, hogy a Two Worldsben rejlő potenciált teljes mértékben kiaknázzuk. Az utóbbi hetek fejlesztései számtalan új opciót nyitottak meg előttünk, amelyekre eddig nem is gondoltunk. Ezeket valósítjuk meg az időhiány okozta stressz nélkül."
A játék hivatalos oldala
A késési hullám most a Two Worlds-öt érte el, amit Miroslaw Dymek a Reality Pump technikai igazgatója a szokásos mézes-mázas szöveggel indokolt: "A Two World egy mérföldkő a cég életében. Azt szeretnénk, ha a játékosok legalább annyira jól szórakoznának a játékkal, mint mi tesszük azt a fejlesztés közben, Ezért nem tesszük ki magunkat időmegszorításnak és így teljes mértékben a munkánkra tununk koncentrálni."
A szöveg mögött a tartalom kb. ennyit tesz: A Zuxxez Entertainment, a játék kiadója még nem elégedett a programmal, ezért eltolja az év végéig az RPG-t. Persze a Zuxxeznél is szeretnek udvariasak lenni: "Azt szeretnénk, hogy a Two Worldsben rejlő potenciált teljes mértékben kiaknázzuk. Az utóbbi hetek fejlesztései számtalan új opciót nyitottak meg előttünk, amelyekre eddig nem is gondoltunk. Ezeket valósítjuk meg az időhiány okozta stressz nélkül."
A játék hivatalos oldala