Németh Szabolcs

Alpha Prime - mégis él?

Nagyon rég nem hallhattunk az Alpha Prime-ról. Már-már úgy tűnt, hogy leáll a fejlesztés, azonban a most közölt képek szerencsére ennek ellenkezőjéről tanúskodnak.

Mindenképpen kérdéses, hogy ennek az FPS-nek milyen esélyei lesznek olyan nevek gyűrűjében, mint mondjuk a Crysis, vagy éppen a Call of Juarez és még sorolhatnánk. Talán az egyedi ötletek kiemelik a játékot a szürkeségből, amiből azért van néhány a programban.

Remote Control: anélkül, hogy mi magunk harcolnánk, képesek leszünk tárgyakat irányítani és ezzel megkímélni magunkat a piszkos melótól. Hacking: nem tudjuk, hogy mi, illetve ki rejtőzködik a fal, illetve az ajtó mögött. Használjuk a kamerát és mindenre fény derül.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Az AGEIA fizikai motorját használó Alpha Phrime ezenfelül bőségesen lopkod korábbi játékokból is. A Bullet time, vagy éppen a tárgyak magunkhoz ragadása ismerős lehet már megjelent FPS-ekből is. Az érkezésről még minimális információnk sincsenek.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • icewolf #21
    Ezekben a játékokban tudod egy a lényeg. a szórakozás, az hogy MI, a játékos közönség jól szórakozzunk. És ehhez kompromisszumokat kell kötni, főleg realitás szempontjából. A II.-whs FPS-ből 1 volt jó, A Brother In Arms sorozat mindent visz.
  • Molnibalage #20
    Spektrumon volt még régebben egy jópofa sorozat. A címe: A hadak útja

    Abban volt ilyen élesben elsütve. Egy 1 cm-es farúra volt támasztva. Aklig volt reakcióerő, de azért 30-40m-ről átlőtt egy 0,3-as acéllemezt asszem.
  • neoG #19
    Bocsánat.Nem akartam olcsó kötekedést generálni.Ezt le is szögeztem már az elején.Haggyátok abba!:D
  • Morden23 #18
    Az öntöttvas ágyút nem tudom, még sosem láttam, hogy valaki hónalj alá kapta volna, de a régebbi szakállas puskáknak pont azért volt "szakálluk", hogy a vár fokán be lehessen akasztani őket. Állítólag akkorát tudott némelyik visszacsapni, hogy ha nem kőbe támasztották be, akkor kellemetlen meglepetésekkel szolgálhatott.

    De úgyis tökmindegy.
  • Molnibalage #17
    Pont az, hogy nem. Nagyon kevés lőporral működtek, mert nem éppen mai acél minőségűek voltak és a nagy tömegük meg csökkentette a visszarúgást. Egyszerű impulzustétel.
  • Morden23 #16
    Öntöttvas ágyú bicepsz alá szorítva. Esetleg egy régebbi szakállas puska. Azok is akkorát rúgtak, mint egy termetesebb ló. :)
  • Molnibalage #15
    Bocs az elgépelésekért.
  • Molnibalage #14
    Már nem emlékszem tisztán, hogy melyikben volt, de van az a forgó többcsövű vacak, amit a T2 mintájára hoztak létra. A valóságban ennek megfelelő fegyver a minigun, az M61 Vulcan kistesója.(asszem így hívták a játékban is)Valóságban külső hidraulkus erőforrás kell hozzá és 120 kg-os a reakcióereje....

    Predator első részében és a T2 -ben is ezzel bohóckodnak. Érdekesség, hogy mindkét színészből aki használta, USA egy álamának kormányzója lett. :)


    A fegyvert meg két kézzel kell fogni. A pisztolyt is. Főleg olyanokat amilyenek ebben vannak.
    A valőságban is létezett az USMC-nél egy 1,1 cm körüli úrméretű pisztoly. Csak a nagydarab emberek használták és ők is csak két kézzel, mert különben csuklótörés lett volna a lővés végén az eredmény.

    A két kézzel fogott fegyverekkel való CÉLZOTT lövésekenek kb. úgy kéne kinézni, mint a II.VH-s FPS-ek ben. De még, ha nem is célzottan lősz, hanem csak kapáslövést akkor is feljebb kéne ememlni a fegyvert, mert a visszarúgáskor tökönverne.

    Röviden ennyi jut eszembe.
  • Indigo #13
    Melyik az a VALÓSÁGOS fegyver, "amnek a valóságban akkora reakcóereje lenne, amit a jóisten se viselne el"??
  • Morden23 #12
    "Olyan csúzlikkal lövldözöl amnek a valóságban akkora reakcóereje lenne, amit a jóisten se viselne el."

    Értetlen vagy, esetleg olcsó kötekedést akarsz generálni? A srác nyilván a VALÓSÁGOS fegyverekre, és nem a BFG-re, esetleg a mezonágyúra vagy a protontorpedóra gondolt...