21
-
#21 Ezekben a játékokban tudod egy a lényeg. a szórakozás, az hogy MI, a játékos közönség jól szórakozzunk. És ehhez kompromisszumokat kell kötni, főleg realitás szempontjából. A II.-whs FPS-ből 1 volt jó, A Brother In Arms sorozat mindent visz. -
#20 Spektrumon volt még régebben egy jópofa sorozat. A címe: A hadak útja
Abban volt ilyen élesben elsütve. Egy 1 cm-es farúra volt támasztva. Aklig volt reakcióerő, de azért 30-40m-ről átlőtt egy 0,3-as acéllemezt asszem. -
neoG #19 Bocsánat.Nem akartam olcsó kötekedést generálni.Ezt le is szögeztem már az elején.Haggyátok abba!:D -
Morden23 #18 Az öntöttvas ágyút nem tudom, még sosem láttam, hogy valaki hónalj alá kapta volna, de a régebbi szakállas puskáknak pont azért volt "szakálluk", hogy a vár fokán be lehessen akasztani őket. Állítólag akkorát tudott némelyik visszacsapni, hogy ha nem kőbe támasztották be, akkor kellemetlen meglepetésekkel szolgálhatott.
De úgyis tökmindegy. -
#17 Pont az, hogy nem. Nagyon kevés lőporral működtek, mert nem éppen mai acél minőségűek voltak és a nagy tömegük meg csökkentette a visszarúgást. Egyszerű impulzustétel. -
Morden23 #16 Öntöttvas ágyú bicepsz alá szorítva. Esetleg egy régebbi szakállas puska. Azok is akkorát rúgtak, mint egy termetesebb ló. :) -
#15 Bocs az elgépelésekért. -
#14 Már nem emlékszem tisztán, hogy melyikben volt, de van az a forgó többcsövű vacak, amit a T2 mintájára hoztak létra. A valóságban ennek megfelelő fegyver a minigun, az M61 Vulcan kistesója.(asszem így hívták a játékban is)Valóságban külső hidraulkus erőforrás kell hozzá és 120 kg-os a reakcióereje....
Predator első részében és a T2 -ben is ezzel bohóckodnak. Érdekesség, hogy mindkét színészből aki használta, USA egy álamának kormányzója lett. :)
A fegyvert meg két kézzel kell fogni. A pisztolyt is. Főleg olyanokat amilyenek ebben vannak.
A valőságban is létezett az USMC-nél egy 1,1 cm körüli úrméretű pisztoly. Csak a nagydarab emberek használták és ők is csak két kézzel, mert különben csuklótörés lett volna a lővés végén az eredmény.
A két kézzel fogott fegyverekkel való CÉLZOTT lövésekenek kb. úgy kéne kinézni, mint a II.VH-s FPS-ek ben. De még, ha nem is célzottan lősz, hanem csak kapáslövést akkor is feljebb kéne ememlni a fegyvert, mert a visszarúgáskor tökönverne.
Röviden ennyi jut eszembe. -
Indigo #13 Melyik az a VALÓSÁGOS fegyver, "amnek a valóságban akkora reakcóereje lenne, amit a jóisten se viselne el"?? -
Morden23 #12 "Olyan csúzlikkal lövldözöl amnek a valóságban akkora reakcóereje lenne, amit a jóisten se viselne el."
Értetlen vagy, esetleg olcsó kötekedést akarsz generálni? A srác nyilván a VALÓSÁGOS fegyverekre, és nem a BFG-re, esetleg a mezonágyúra vagy a protontorpedóra gondolt... -
neoG #11 Nem kötekedésképpen,de szeretem bővíteni a tudásomat: mekkora "reakcióereje" van egy BFG-nek a valóságban? -
Indigo #10 Nekem inkább az fáj, hogy még ma is tök ostoba mesterséges intelligenciákkal találkozom a legújabb játékokban is :'( -
Indigo #9 Ebben a tekintetben pl a Gothic vagy a Morrowind is tök igénytelen, mert ott annyi cuccot cipelsz magaddal, hogy öt málhás szamár is összeroskadna alatta...
A Doom III meg a Quake az ún. "unreál" (tehát nem valóságos) kategóriába tartozik, tehát neked eleve az ilyen elrugaszkodott játékokkal lehet bajod (amúgy ezeket én sem szeretem, nem is játszom velük, neked sem muszáj). Fegyverek erejéről meg annyit, hogy a játékok készítésénél elsősorban a játszhatóságra koncentrálnak, nem az abszolút élethűségre. Nem is tudom mit szólnál hozzá ha mindent teljesen élethűen lemodellennének pl. a CoD-ban. Igencsak sírásra görbülne a szád.
Amúgy hogy kéne tartani azokat a fegyvereket? :) -
Morden23 #8 Molni, ebben tök igazad van. És tényleg.
De azért nehogy már ez legyen a lényeg. Akkor a sci-fit egyenesen rühelled? Anno Asimov könyveiben voltak atomkések, meg függönyözhető ablakú űrhajók. Na meg persze atomkukák, amik atomrobbantották a beledobott szemetet. Ez is tök szar? Remélem, azért nem... -
#7 Egyébként honnan vetted, hogy nem játszok velük?
Távolbalátó vagy?
Az összes FPS-ben nem úgy tartják a fegyvert, ahogy egy fegyvert tartani kéne...
Az meg, hogy annyi cuccot viszel magaddal amit 5 ember se bírna el elég vicces. Olyan csúzlikkal lövldözöl amnek a valóságban akkora reakcóereje lenne, amit a jóisten se viselne el. Na ez az igénytelen bennük, nem a grafika. -
Morden23 #6 Én helyesbítenék. Az FPS-ek nagy átlaga totál igénytelen. Ahogyan az emberek nagy többsége is totál igénytelen, max képzeli, hogy jó, esetleg kifinomult ízlése van.
Nekem pl. a Battlefield, vagy mi egyáltalán nem tetszett, ellenben szeretek CSÉ-zni.
De jobbat mondok, a Deus Ex is FPS, csak kicsit többet nyújt.
Ennek a valaminek meg szimplán nem tetszik a képi világa.
Tudjátok, az a nagy baj, hogy a II. VH-s játékokat nem annyira szokták lefújozni, mivel LÉTEZŐ, megtörtént eseményeket, látványt, tárgyakat vagy embereket modelleznek le. Egy sci-fi játékban (ahogyan ez a filmnél is így van) pedig a komplett világra oda kell figyelned, a folyosók felépítésétől az épületek külsején és az öltözékeken át egészen a fegyverekig, járművekig.
Kicsit sokkkal kurva nehezebb, mint II. VH-s játékot csinálni. És sokkal könnyebben lehet szar. -
#5 Látatlanban. PRÓBÁLTAM belelélni magam a Far Cry-ba. Nem sikerült. Aztán jött a Doom III. Újabb sikerelen próbákozás. Quake IV -nél az eredmény nagy semmi.
De még az első MoHAA is jó volt. A Call of Duty 2 is elviselhető volt és nem kellett hozzájuk olyan erőmű, mint az összes többihez. Még egy RADEON 9200-en is totál élvezhető volt a CoD 2 is. -
Indigo #4 Tudod nagy átlagban az emberek szeretnek látatlanban fikázódni... De az ő hsz-én amúgy sem lepődtem meg. -
Librarian #3 Uhh... ez fájt! CSAK II. világháborús FPS-ekkel játszol és NEM tudod mi az FPS? És hogy mondhatsz olyat, hogy nagy átlagnan totál igénytelenek? :-o Ezt imádom, nem játszol velük, de fikázod őket. Nekem meg már a II. vh-s FPS-ekkel van tele a hócipőm, kinyitom a csapot és máris az folyik ki belőle... te meg okos vagy, látom... :DDDDD Eskü, nem tudtam, sírjak, vagy röhögjek rajtad.
Ez a játék egész szépnek tűnik, a Remote Control érdekes lehet, mint opció, de ilyen játékból is már 1000 jelent meg. Azért majd megnézzük! -
Indigo #2 Nagy átlagban a 2. VH-s FPS-ek is totál igénytelenek... -
#1 Nálam az is kérdéses, hogy egyáltalán mi az FPS. A II.vh-s FPS-től eltekintve nem játszok egyikkel sem. Nagy átlagban totál igénytelen játékok.