Németh Szabolcs
Epic: nem fogunk sorozatokat gyártani
A Valve és az Epic Games nagy jóindulattal sem nevezhetők jó barátoknak. Az Unreal fejlesztők ezúttal az epizódokról mondták el a véleményüket.
Egy angliai konferencián Mark Rein így fogalmazott: "Ha én egy játékot lezártam, azt azért tettem hogy valami újat próbáljak ki. Egy több részből álló játék, amelyek egyike sem állja meg a helyét mint különálló történet, sosem lesz olyan izgalmas mint egy igazán fordulatos sztorival felvértezett komplett program." Ugyanakkor azt sem rejtette véka alá az Epic embere, hogy az epizódokra bontott játékok az interneten való terjesztés miatt összehasonlíthatatlanul olcsóbbak mint társaik. Ennek ellenére Mark Rein leszögezte, hogy nem terveznek és nem is fognak elgondolkodni az epizódos megoldáson.
A nyílt és egyenes beszéd ellenére mi azért nem lepődnénk meg, ha pár év múlva számot adhatnánk egy "Unreal: az első csapás" című játékról.
A hivatalos oldal
Egy angliai konferencián Mark Rein így fogalmazott: "Ha én egy játékot lezártam, azt azért tettem hogy valami újat próbáljak ki. Egy több részből álló játék, amelyek egyike sem állja meg a helyét mint különálló történet, sosem lesz olyan izgalmas mint egy igazán fordulatos sztorival felvértezett komplett program." Ugyanakkor azt sem rejtette véka alá az Epic embere, hogy az epizódokra bontott játékok az interneten való terjesztés miatt összehasonlíthatatlanul olcsóbbak mint társaik. Ennek ellenére Mark Rein leszögezte, hogy nem terveznek és nem is fognak elgondolkodni az epizódos megoldáson.
A nyílt és egyenes beszéd ellenére mi azért nem lepődnénk meg, ha pár év múlva számot adhatnánk egy "Unreal: az első csapás" című játékról.
A hivatalos oldal