Tóth Kristóf
Electronic Arts - Valve együttműködés
Az Electronic Arts és a Valve bejelentette, hogy több évre szóló együttműködést írt alá annak érdekében, hogy világszerte elérhetővé tegye a Valve játékainak gyűjteményét.
Az együttműködés keretében először két játékot jelentetnek meg a Half-Life 2: Game of the Year és a Counter-Strike: Source PC-s játékokat, amelyek ősszel kerülnek a boltokba. Előbbi a népszerű FPS különleges kiadása, amely a Half-Life 2, a Counter-Strike: Source, valamint a Half-Life 2: Deathmatch, és a Half-Life: Source programot tartalmazza, utóbbi pedig a sok éve sikeres Counter-Strike Source motoros feldolgozása, melynek csomagja a Half-Life 2: Deathmatch és a Day of Defeat: Source programot is tartalmazza.
A cég vezetőinek nyilatkozatai szerint mindkét fél elégedett a szerződéssel, és nem maradtak el az ilyenkor szokásos, egymást piedesztálra emelő tiszteletkörök sem. "Az EA Partners küldetése, hogy megtaláljuk a világ legjobb játékfejlesztő stúdióit és sikeres játéksorozatait, partnerkapcsolatokat építsünk, lehetőséget adjunk a fejlesztői csapatoknak, hogy bizonyítsák tehetségüket, és minél több ember számára tegyük elérhetővé a kiváló játékokat. Véleményünk szerint a Half-Life és a Counter-Strike minden idők legjobb játéksorozatai közé tartoznak" - mondta Tom Frisina, az EA Partners elnökhelyettese és vezetője.
"Bármilyen platformról legyen is szó, az EA a világ legjobb játékait jelenteti meg a piacon" - mondta kötelezően marketingszagú nyilatkozatában Gabe Newell, a Valve alapítója és elnöke. "A Half-Life 1998 novemberi megjelenése óta a Valve játékai több mint 18 millió példányban jutottak el a felhasználókhoz. Az EA jelenlegi struktúráját és terjesztési csatornáit a Valve díjnyertes fejlesztői csapatával és a játékainak rajongótáborával ötvözve olyan párost alkotunk, amely világszerte nagy népszerűségnek örvendő termékeket fog nyújtani a konzolon és a számítógépeken játszó játékosok számára."
A közlemény az Xbox rendszerre fejlesztett Half Life 2-ről is szót ejt, mely szerint megjelenése októberre várható, és a terméket világszerte az EA fogja kiadni és forgalmazni.
Az együttműködés keretében először két játékot jelentetnek meg a Half-Life 2: Game of the Year és a Counter-Strike: Source PC-s játékokat, amelyek ősszel kerülnek a boltokba. Előbbi a népszerű FPS különleges kiadása, amely a Half-Life 2, a Counter-Strike: Source, valamint a Half-Life 2: Deathmatch, és a Half-Life: Source programot tartalmazza, utóbbi pedig a sok éve sikeres Counter-Strike Source motoros feldolgozása, melynek csomagja a Half-Life 2: Deathmatch és a Day of Defeat: Source programot is tartalmazza.
A cég vezetőinek nyilatkozatai szerint mindkét fél elégedett a szerződéssel, és nem maradtak el az ilyenkor szokásos, egymást piedesztálra emelő tiszteletkörök sem. "Az EA Partners küldetése, hogy megtaláljuk a világ legjobb játékfejlesztő stúdióit és sikeres játéksorozatait, partnerkapcsolatokat építsünk, lehetőséget adjunk a fejlesztői csapatoknak, hogy bizonyítsák tehetségüket, és minél több ember számára tegyük elérhetővé a kiváló játékokat. Véleményünk szerint a Half-Life és a Counter-Strike minden idők legjobb játéksorozatai közé tartoznak" - mondta Tom Frisina, az EA Partners elnökhelyettese és vezetője.
"Bármilyen platformról legyen is szó, az EA a világ legjobb játékait jelenteti meg a piacon" - mondta kötelezően marketingszagú nyilatkozatában Gabe Newell, a Valve alapítója és elnöke. "A Half-Life 1998 novemberi megjelenése óta a Valve játékai több mint 18 millió példányban jutottak el a felhasználókhoz. Az EA jelenlegi struktúráját és terjesztési csatornáit a Valve díjnyertes fejlesztői csapatával és a játékainak rajongótáborával ötvözve olyan párost alkotunk, amely világszerte nagy népszerűségnek örvendő termékeket fog nyújtani a konzolon és a számítógépeken játszó játékosok számára."
A közlemény az Xbox rendszerre fejlesztett Half Life 2-ről is szót ejt, mely szerint megjelenése októberre várható, és a terméket világszerte az EA fogja kiadni és forgalmazni.