Hörcsöki Szabolcs

Friss képek az új Tomb Raiderből

A Crystal Dynamics - Eidos duó nagy erőkkel fejleszti a Tomb Raider soron következő részét, a mellékelt képek nem is festenek rosszul.

Igaz, a fejlesztőknek alaposan fel kell kötniük a gatyát, ha a régi dicsőség visszaszerzésére törekednek. Mint emlékezetes, az Eidos a maga pénzéhes módján gyakorlatilag hazavágta a sorozatot a gagyi folytatásokkal, megfilmesítésekkel, képregényekkel, miegyebekkel, s ezen az sem segített, hogy Angelina Jolie két filmben is Lara Croftot domborított.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A képek viszont kellemes grafikai megújulásról tanúskodnak, ami persze önmagában kevés, de étvágygerjesztőnek megteszi. A játék megjelenéséről csak annyit tudni, hogy 2005 második felében esedékes, de ebbe az időzítésbe még egy-két csúszás is belefér.

Letölthető videó

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • neB #8
    Észrevettétek hogy minden képen ugyanúgy áll a csaj.
    Szerintem ha a játékmenetet nem rontják el sok hülye értelmetlen logikával akkor jó játék lesz.Ja és szerintem jó a grafikája
  • AtisH #7
    A videót nézve ua. a játék csak más csomagolásban. Ha fel akarják venni a verseny a mai játékokkal, akkor alaposan át kell gyúrniuk a progi motorját.
    Mindenesetre a puding próbája az evés.
  • jefferson83 #6
    Egyébként is az előző részhez kellene hasonlítani nem más játékokhoz. Szerintem...
  • jefferson83 #5
    Ezt jól megaszontad. A számból vetted ki a szót :)
  • Drawain #4
    Azért a hölgyikét nem nevezném kis poligonszámúnak ;)
  • NEOreg3 #3
    ha nem kap max payne vagy pop-szerű irányítást, akkor felőlem lehúzhatják az egész projectet a klotyón
  • flashX #2
    A buksija szebb lett.
  • RpPRO #1
    '
    A képek viszont kellemes grafikai megújulásról tanúskodnak'

    Hol lehet olyan kepeket latni? En kb dx8-as, kis poligonszamu ill. szogletes objektumokat latok kis felbontasu texturakkal, 1.1-es vertex shaderekkel.