Hörcsöki Szabolcs
Ősszel jön a Prince of Persia 3
A cím persze félrevezető, ez ugyanis már a hatodik játék, amiben Perzsia hercegét kell alakítanunk. A játék ősszel már a boltokban lesz.
Az Ubi Soft (Montreal) minden cseppet ki szeretne préselni sikerszériáiból, ami nem baj, ha olyan alkotások születnek, mint a Splinter Cell: Chaos Theory, vagy éppenséggel a Prince of Persia: Warrior Within. Az igényes folytatásoknak igenis komoly szerepük van a piacon, és ha a fejlesztők nem vesztik el az eszüket - pl. az Eidoshoz hasonlóan - akkor ismét izgalmas kalandban lesz részünk, ezúttal Babilonban. A történet szerint a korábbi részekben elkövetett rengeteg gyilkosság hatására felébred a Sötét Herceg, hősünk másik énje. Ez a gyakorlatban két irányítható karaktert jelent az erre kíváncsi játékosok számára.
A mellékelt képek alapján ezúttal sem lesz gond a grafikával, a játékmenet pedig ezúttal jóval több lopakodós részt tartogat és természetesen egy rakás új mozdulatsort.
Annak, aki esetleg nem ismerné a sorozatot, a következőkkel lehetne összefoglalni, mit is tud a Prince of Persia. A 2003-as évben tért vissza hercegünk a képernyőkre, ezúttal már három dimenzióban. A kimondottan gyatra marketing ellenére a játék rövidesen a játékosok és a kritikusok szívébe lopta magát. A látványos külsőnézetes megjelenítés, a harcrendszer és a közel-kelet egzotikus varázsa hamar folytatást követelt. 2004-ben a Warrior Within tovább fényesítette a készítők hírnevét, akik ezúttal is maradandót alkottak, egyedül a többjátékos mód hiánya zavarta az összképet.
A harmadik részre tehát alapos a gyanú, hogy bizony megint egy ütős játék kerül a polcokra, könnyen előfordulhat, hogy 2005 legjobb akció-kaland-ügyességi játéka lesz a Prince of Persia 3.
Az Ubi Soft (Montreal) minden cseppet ki szeretne préselni sikerszériáiból, ami nem baj, ha olyan alkotások születnek, mint a Splinter Cell: Chaos Theory, vagy éppenséggel a Prince of Persia: Warrior Within. Az igényes folytatásoknak igenis komoly szerepük van a piacon, és ha a fejlesztők nem vesztik el az eszüket - pl. az Eidoshoz hasonlóan - akkor ismét izgalmas kalandban lesz részünk, ezúttal Babilonban. A történet szerint a korábbi részekben elkövetett rengeteg gyilkosság hatására felébred a Sötét Herceg, hősünk másik énje. Ez a gyakorlatban két irányítható karaktert jelent az erre kíváncsi játékosok számára.
A mellékelt képek alapján ezúttal sem lesz gond a grafikával, a játékmenet pedig ezúttal jóval több lopakodós részt tartogat és természetesen egy rakás új mozdulatsort.
Annak, aki esetleg nem ismerné a sorozatot, a következőkkel lehetne összefoglalni, mit is tud a Prince of Persia. A 2003-as évben tért vissza hercegünk a képernyőkre, ezúttal már három dimenzióban. A kimondottan gyatra marketing ellenére a játék rövidesen a játékosok és a kritikusok szívébe lopta magát. A látványos külsőnézetes megjelenítés, a harcrendszer és a közel-kelet egzotikus varázsa hamar folytatást követelt. 2004-ben a Warrior Within tovább fényesítette a készítők hírnevét, akik ezúttal is maradandót alkottak, egyedül a többjátékos mód hiánya zavarta az összképet.
A harmadik részre tehát alapos a gyanú, hogy bizony megint egy ütős játék kerül a polcokra, könnyen előfordulhat, hogy 2005 legjobb akció-kaland-ügyességi játéka lesz a Prince of Persia 3.