Hörcsöki Szabolcs

Dragonshard: szerepjáték és stratégia

Nyáron jelenik meg a Liquid Entertainment fejlesztése alatt álló Dragonshard, ami egy újabb érdekes kísérlet a műfajok összevonására: ez alkalommal a híres D&D világ valós idejű stratégia képében bukkan fel.

A játék természetesen mindkét műfaj rajongótáborának meg kíván felelni, így egyszerre nyújtja a szerepjátékok szereplőit, a katakombákban való mászkálást, a műfaj klasszikus szörnyeit, ugyanakkor a valós idejű stratégiák kötelező elemeit is.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Miközben a D&D szabályok szerint sokféle fajból állíthatjuk össze embereinket, a stratégia ütközet-része a fejlesztők szerint leginkább a Total War sorozathoz hasonlítható, azaz íjászokat és lovasságot, gyalogosokat és harci gépeket egyszerre kell vezényelnünk. A teljesen új grafikus motor (amit Liquidék külön erre a célra fejlesztenek) természetesen teljes mértékben három dimenziós és a mellékelt képek szerint nem is teljesít rosszul.

A többjátékos lehetőségekről egyelőre keveset tudni, de bizonyosan része lesz a programnak, hiszen 2005-ben egy stratégiai játéktól ez teljes mértékben elvárható.

A játék honlapja

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • GyaxyBoy #1
    SZVSZ!
    Érdekes lesz, de vhogy túlzott nagy izgalom nem kapott el, miután a cikket és a képeket elolvastam,megnéztem!
    Enyhe túlzással, ez egy Total War, Warcraft és egy Panzer 3D keverék, kicsit másképpen összegyúrva! Csak itt 1 ember fejlődik sok fajta szinten (csapatok gondolom vmilyen EXP kapnak csatánként) és kalandozik egymaga! Az egységek kinézete és a kor miat éreztem rajta egy kis Warcraftot! Hááát... Na nem tudom, hogy ezt kit fog túlságosan izgatni! Inkább egy Gothic, Roma:Total War vagy War3 külön külön többre értékelem!