Dojcsák Dániel
Blitzkrieg II: mégis elkészül
A Nival Interactive bejelentette, hogy dolgozik a második világháborús valós idejű stratégiájának folytatásán, a Blitzkrieg II-n.
A hivatalos website tájékoztatása szerint már hónapok óta, pontosabban január óta dolgoznak a programozók a háborús stratégia folytatásán, csak mindezidáig semmilyen formában nem adtak hírt erről. Mint ahogyan az előd is, itt is valós időben vívhatjuk meg a II. világháború markáns csatáit, de ezúttal sokkal jobban kihegyezve a gyors, spontán játékmenetre.
A játék egy teljesen új 3D motorra épül, és képes lesz pusztítható környezetet megjeleníteni, melyek helyszíne Európa, Afrika és az ilyen típusú játékoknál kuriózumként megjelenik a Csendes-óceán is mint helyszín - tehát kicsit elszakadunk az Európa központúságtól.
Az egyjátékos üzemmód kampányokból fog természetesen állni, ahol is a játékos kiválaszthatja, hogy melyik oldalon kíván küzdeni, mely küldetéseket kísérli meg véghez vinni, és milyen egységeket vetne be. A küldetések között szerepelnek majd olyan események, mint vasútállomás elfoglalása, vagy repülőtéré, amik a fő cselekményvonalba kalandos alküldetésekként épülnek be.
Természetesen találkozunk majd több száz eredeti fegyverrel, gyalogsági csapatokkal, és járművekkel, ahol a tankokon és autókon kívül repülők és hajók is feltűnhetnek. Ezek kidolgozottsága teljesen valósághű lesz mind kidolgozottságban, mind működésben. A fejlesztők igyekeznek minél közelebb vinni a játékélményt a valós látványhoz, amit közel fotorealisztikus textúrákkal érnek el.
A tartalmi részét tekintve, az egységek tapasztalati pontokat szereznek és egyre hatékonyabban harcolnak majd, ösztönözve a játékost arra, hogy vigyázzon katonáira a csata során.
Kiadási dátum jelenleg még nincs, sőt screenshootokból is szegényes a választék, de ahogy konkrét információk kerülnek napvilágra, további tájékoztatást adunk.
A hivatalos website tájékoztatása szerint már hónapok óta, pontosabban január óta dolgoznak a programozók a háborús stratégia folytatásán, csak mindezidáig semmilyen formában nem adtak hírt erről. Mint ahogyan az előd is, itt is valós időben vívhatjuk meg a II. világháború markáns csatáit, de ezúttal sokkal jobban kihegyezve a gyors, spontán játékmenetre.
A játék egy teljesen új 3D motorra épül, és képes lesz pusztítható környezetet megjeleníteni, melyek helyszíne Európa, Afrika és az ilyen típusú játékoknál kuriózumként megjelenik a Csendes-óceán is mint helyszín - tehát kicsit elszakadunk az Európa központúságtól.
Az egyjátékos üzemmód kampányokból fog természetesen állni, ahol is a játékos kiválaszthatja, hogy melyik oldalon kíván küzdeni, mely küldetéseket kísérli meg véghez vinni, és milyen egységeket vetne be. A küldetések között szerepelnek majd olyan események, mint vasútállomás elfoglalása, vagy repülőtéré, amik a fő cselekményvonalba kalandos alküldetésekként épülnek be.
Természetesen találkozunk majd több száz eredeti fegyverrel, gyalogsági csapatokkal, és járművekkel, ahol a tankokon és autókon kívül repülők és hajók is feltűnhetnek. Ezek kidolgozottsága teljesen valósághű lesz mind kidolgozottságban, mind működésben. A fejlesztők igyekeznek minél közelebb vinni a játékélményt a valós látványhoz, amit közel fotorealisztikus textúrákkal érnek el.
A tartalmi részét tekintve, az egységek tapasztalati pontokat szereznek és egyre hatékonyabban harcolnak majd, ösztönözve a játékost arra, hogy vigyázzon katonáira a csata során.
Kiadási dátum jelenleg még nincs, sőt screenshootokból is szegényes a választék, de ahogy konkrét információk kerülnek napvilágra, további tájékoztatást adunk.