Mikeyy

QuakeCon 2002: Doom III infók

A QuakeCon rendezvényen a várakozásoknak megfelelően az idSoftware csapata rengeteg információt hozott nyilvánosságra a Doom III-al kapcsolatban, most lássuk ezekből az érdeksebbeket.

Elsőként a játék fizikájáról szólva valószínűleg olyat látunk majd, amilyen eddig még nem volt játékokban, ugyanis a motor lehetővé teszi a real-time ragdoll (rongybaba) fizikát, azaz a szörnyek például haláluk esetén valósághűen fognak legurulni a lépcsőkön. Említésre méltó még a per-poligon találat detektálás, és az is, hogy a fejlett fizika lesz érvényes minden rendes tárgyra, azaz dobozokra vagy felakasztott lámpákra is. A Doom III küldetései nem lesznek olyan egyszerűek, mint amilyeneket az első részben megszokhattunk, azaz most már nem csak színes kulcsokat kell majd keresgélni, hanem például számítógépes rendszerekben megfejteni a megoldást. Folyt. köv. holnap!

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!