Spencer
Zoo Tycoon - családom és egyéb állatfajták
A szimulációk korát éljük. A Sim City-ben építhetünk városokat, a Civilization-ben országokat, civilizációkat, a Sims-ben babaházakban nyúzhatjuk az embereket. Ezek után nem is meglepő, hogy a Microsoft egy izgalmas állatkert szimulációval jelenik meg a piacon.
Pillantsunk be egy állatkert egy napjába!
Majmok veszekednek a ketrecben az utolsó banánért, kisgyerekek esnek be az oroszlánokhoz, a pandák nem akarnak párosodni... Az állatkert igazgatójának élete csupa öröm! A szoftveróriás persze nem a problémákra akarta a hangsúlyt fektetni, hanem célja az volt, hogy egy izgalmas stratégiai / erőforrás menedzselős játékot dobjon piacra.
A feladatunk, hogy egy szép és nagy állatkertet építsünk fel, ahol mindenki jól érzi magát, de különösen a fizető vendégek. Adoptálhatunk állatokat, felvehetünk gondozókat, és figyelhetjük, ahogy a pénz befolyik, és lassan meggazdagszunk.
Természetesen azért nem ilyen egyszerű az élet. Az állatok elszállásolásánál nagyon gondosan kell eljárnunk, mert nem mindegy, hogy melyik fajt milyen körülmények közé telepítjük. Nem könnyű ám a feladat, hiszen több mint 40 állat, 40 épülettípus van a programban. Az állatok közül vannak olyanok, amelyek minden állatkertben kötelezően megtalálhatók, például oroszlánok, zsiráfok, elefántok és medvék, illetve ritkább fajok, mint például a panda, és a fehér szibériai tigris.
Az állatkertek méretét szabadon növelhetjük. Jobb kerítéseket építhetünk, fákat, növényeket, utcákat helyezhetünk el. Hogy a terjeszkedéshez meglegyen a kellő motiváció bizonyos épülettípusokat csak akkor érhetünk el, ha elég nagy hozzá az állatkertünk.
Két játékmód van a programban: szabadmód és egy olyan, ahol speciális feladatokat kell megoldanunk. (Például építs olyan állatkertet, ahol nem érzik bezárva magukat az állatok!)
Várható megjelenés: 2001. ősze
Pillantsunk be egy állatkert egy napjába!
Majmok veszekednek a ketrecben az utolsó banánért, kisgyerekek esnek be az oroszlánokhoz, a pandák nem akarnak párosodni... Az állatkert igazgatójának élete csupa öröm! A szoftveróriás persze nem a problémákra akarta a hangsúlyt fektetni, hanem célja az volt, hogy egy izgalmas stratégiai / erőforrás menedzselős játékot dobjon piacra.
A feladatunk, hogy egy szép és nagy állatkertet építsünk fel, ahol mindenki jól érzi magát, de különösen a fizető vendégek. Adoptálhatunk állatokat, felvehetünk gondozókat, és figyelhetjük, ahogy a pénz befolyik, és lassan meggazdagszunk.
Természetesen azért nem ilyen egyszerű az élet. Az állatok elszállásolásánál nagyon gondosan kell eljárnunk, mert nem mindegy, hogy melyik fajt milyen körülmények közé telepítjük. Nem könnyű ám a feladat, hiszen több mint 40 állat, 40 épülettípus van a programban. Az állatok közül vannak olyanok, amelyek minden állatkertben kötelezően megtalálhatók, például oroszlánok, zsiráfok, elefántok és medvék, illetve ritkább fajok, mint például a panda, és a fehér szibériai tigris.
Az állatkertek méretét szabadon növelhetjük. Jobb kerítéseket építhetünk, fákat, növényeket, utcákat helyezhetünk el. Hogy a terjeszkedéshez meglegyen a kellő motiváció bizonyos épülettípusokat csak akkor érhetünk el, ha elég nagy hozzá az állatkertünk.
Két játékmód van a programban: szabadmód és egy olyan, ahol speciális feladatokat kell megoldanunk. (Például építs olyan állatkertet, ahol nem érzik bezárva magukat az állatok!)
Várható megjelenés: 2001. ősze