ZAX
RTS III
Az Ensemble Studios még akkor elkezdte fejleszteni az egyelőre RTS III néven futó játékot, amikor az Age of Empires 2-t is. Bár sokak szerint nagy az esélye, hogy végül Age of Empires 3-ként végzi, a titokban készülő 3D-s stratégiától - a cég eddigi működését nézve nem véletlenül - sokat várnak a rajongók.
A program témáját is homály fedi, annyit lehet tudni róla, hogy történelmi ihletésű lesz, és egy rövidebb időszak alapos feldolgozására épül majd. További különlegesség, hogy majd' 3 éve fejlesztik az RTS III saját motorját, a BANG!-et, ami a rengeteg három dimenziós egység zökkenőmentes kezelését hivatott megvalósítani. A megjelenésre egyelőre még határidő sincs, Tony Goodman, a projekt vezetője úgy fogalmazott a játékról, hogy "addig hagyjuk érni, mint egy gyümölcsöt a fán, amíg már olyan érett és zamatos lesz, hogy képtelenség lesz neki ellenállni". Telhetetlen játékosokként csak reménykedhetünk, hogy nem érlelik túl azt a gyümölcsöt... Mindenesetre az eddig napvilágot látott két kép alapján egyelőre nem áll fenn ez a veszély, nekem elég darabosnak tűnik a grafika, bár ez még sokat javulhat, főleg ha csak arra gondolunk, hogy az AOK megjelenése előtt még milyen rondán nézett ki a paladin.
Az RTS III esetében is Pálfordulást hozhat a közelgő E3, ahol a készítők reményei szerint is már sokkal több kiderülhet a játékról.
A program témáját is homály fedi, annyit lehet tudni róla, hogy történelmi ihletésű lesz, és egy rövidebb időszak alapos feldolgozására épül majd. További különlegesség, hogy majd' 3 éve fejlesztik az RTS III saját motorját, a BANG!-et, ami a rengeteg három dimenziós egység zökkenőmentes kezelését hivatott megvalósítani. A megjelenésre egyelőre még határidő sincs, Tony Goodman, a projekt vezetője úgy fogalmazott a játékról, hogy "addig hagyjuk érni, mint egy gyümölcsöt a fán, amíg már olyan érett és zamatos lesz, hogy képtelenség lesz neki ellenállni". Telhetetlen játékosokként csak reménykedhetünk, hogy nem érlelik túl azt a gyümölcsöt... Mindenesetre az eddig napvilágot látott két kép alapján egyelőre nem áll fenn ez a veszély, nekem elég darabosnak tűnik a grafika, bár ez még sokat javulhat, főleg ha csak arra gondolunk, hogy az AOK megjelenése előtt még milyen rondán nézett ki a paladin.
Az RTS III esetében is Pálfordulást hozhat a közelgő E3, ahol a készítők reményei szerint is már sokkal több kiderülhet a játékról.