SG.hu
100 milliárd megtekintésnél tartanak a Super Mario-tartalmak
A friss mozifilm kapcsán jelentette be a YouTube, hogy a bajszos olasz vízvezeték-szerelő náluk is elképesztően népszerű.
A mérföldkövet ünneplő YouTube-videó a Mario-tartalmak eredetét mutatja be a platformon a korai vírusvideóktól kezdve a rajongás modernebb megnyilvánulásaiig, például a cosplayekig. Több, mint kétmillió YouTube-csatorna töltött fel Mario-videókat, és minden 20. másodpercben új anyag kerül fel platformra. Kétezer csatorna foglalkozik a Mario-univerzummal, és a YouTube-ra több Mario-speedrunt töltenek fel, mint bármely más játéksorozatról. (A speedrunok során a játékosok azt tesztelik, hogy milyen gyorsan tudnak befejezni egy játékot vagy játékrészt.)
A YouTube azt is megjegyzi, hogy a japán alkotóknak kiemelkedő hatása van a Mario-tartalmak növekedésére, ami a karakter eredetét tekintve nem meglepő. Úgy tűnik, az emberek szeretnek új Super Mario játékszinteket készíteni a Super Mario Maker nevű eszközzel, és ezen alkotók 60 százaléka Japánból származik. Bár a karakter sosem tűnt el igazán, a közelmúltban újra reflektorfénybe került, köszönhetően a The Super Mario Bros. film bemutatójának és a Universal Studios témaparkjának, amelyet több száz YouTube-vlogban örökítettek meg.
A mérföldkövet ünneplő YouTube-videó a Mario-tartalmak eredetét mutatja be a platformon a korai vírusvideóktól kezdve a rajongás modernebb megnyilvánulásaiig, például a cosplayekig. Több, mint kétmillió YouTube-csatorna töltött fel Mario-videókat, és minden 20. másodpercben új anyag kerül fel platformra. Kétezer csatorna foglalkozik a Mario-univerzummal, és a YouTube-ra több Mario-speedrunt töltenek fel, mint bármely más játéksorozatról. (A speedrunok során a játékosok azt tesztelik, hogy milyen gyorsan tudnak befejezni egy játékot vagy játékrészt.)
A YouTube azt is megjegyzi, hogy a japán alkotóknak kiemelkedő hatása van a Mario-tartalmak növekedésére, ami a karakter eredetét tekintve nem meglepő. Úgy tűnik, az emberek szeretnek új Super Mario játékszinteket készíteni a Super Mario Maker nevű eszközzel, és ezen alkotók 60 százaléka Japánból származik. Bár a karakter sosem tűnt el igazán, a közelmúltban újra reflektorfénybe került, köszönhetően a The Super Mario Bros. film bemutatójának és a Universal Studios témaparkjának, amelyet több száz YouTube-vlogban örökítettek meg.